FAQ

Doručování licencí

Okamžitě po zaplacení bude na vašem emailu.

Pouze Váš email (který nebude nikdy sloužit k marketingovým účelům) a následně jen platbu přes zabezpečenou bránu COMGATE od CZ poskytovatele, případně PayPal, PayU s GooglePay a ApplePay nebo bankovním převodem

Pokud maximálně do 10 minut nic nedorazí, tak nám napište nám na email info@tbgames.cz nebo do chatu na stránce a my obratem odepíšeme. Jsou případy, kdy váš poskytovatel emailové schránky odmítne náš email nebo prostě jen nedorazí i přesto, že my vidíme, že se email odeslal.

Fungování elektronické licence

Nemusíte. Na email dorazí licenční číslo. To číslo pak aktivujete na platformě určené u dané hry a to na jakýkoliv email.

Ne. Klíč aktivujete jednou a to na platformě uvedené. Hra je pak vázaná na Váš účet. Klíč už pak nikdy neaktivujete, protože to ani není potřeba. Bohužel, někteří to nevědí nebo nechtějí vědět a chtějí 1 klíč aktivovat na více účtu. Když to nejde, tak jdou dávat hodnocení. O těchto lidech si myslíme své a je to pokus o krádež. V takové situaci dostává zákaz u nás nakupovat.

Ano. Hru můžete nainstalovat na různé PC, ale nelze se přihlásit na danou platformu na dvou PC zároveň. To znamená, že hru můžete mít nainstalovanou i hrát na různých PC, ale nikdy nejde hrát hru zároveň na dvou PC. Aktivační klíč lze použít pouze jednou (klíč je přikován k danému účtu na platformě, nikoliv k vašemu PC).

V emailu, který od nás dorazí s licencí, tak je odkaz na návody. Návod pak vyberte podle platformy, kde se má hra aktivovat. Tu naleznete vedle hlavního obrázku hry v produktové části, kde jste hru vkládali do košíku. Vyhledejte si proto nejlépe znovu hru přes vyhledávání výše a jednoduše u hry klikněte na “Návod pro aktivaci PC hry”.

Klíč můžete aktivovat kdy chcete. Nicméně doporučujeme, co nejdříve.

Klíč Vám dorazí obratem na email i s návody, který si pak vyberete podle toho, na kterou platformu je aktivace hry určená. Hru aktivujete, stáhnete a hrajete. Nečekáte na kurýra a hru máte vždy u sebe. Stačí si zapamatovat přihlašovací údaje k platformě.

Jak fungují platby

Určitě ano a mnohem víc, než když platíte kartou u zahraničních prodejců. Zájmena u prodejců třetího světa (mimo EU). Naše platební brána splňuje ty nejvyšší bezpečnostnípožadavky a od 1. ledna 2021 také bezpečnost 3D Secure ve verzi 2.2 a zároveň splňuje požadavky evropské bankovní asociace od 1. ledna 2021 pro bezpečné platby na internetu.
U prodejců třetího světa nemáte takové zabezpečení a většinou mají zabudovány své vlastní platební portály. Karty se pak ukládají na server přímo u těchto prodejců a mnohdy v nezabezpečené formě. Pak se stává to, že někdo kartu zveřejní na černém trhu a snaží se i u nás nakoupit. Nicméně díky 3D Secure 2.2 to má mnohem obtížnější a ověřuje se více faktorů jako je místo platby, čas i historie plateb, kterou Vaše banka má. Vše se postará tedy automat a vaše banka platbu zamítne a to díky informaci z naší zabezpečené platební brány. U nás se Vaše platební karta neukládá a ani u platební brány COMGATE. Platební brána je z české republiky a má zde své podnikání. Úniku dat se tedy nemusíte obávat.

Vždy, když založíte platbu, tedy se snažíte zaplatit, tak na Váš email dorazí informace o platbě z brány COMGATE a to s předmětem Platba – www.tbgames.cz po kliknutí v emailu na stav objednávky uvidíte, jestli byla platba přijata nebo nezaplacená (pokud je nezaplacená – chvíli počkejte, ale maximálně 2 minuty. Pokud se status nezmění, tak platba selhala a peníze se vám vrátí zpět do cca 2 pracovních dnů). Pokuste se přes odkaz v emailu “zjistit stav platby” o platbu znovu nebo vytvořte novou objednávku.

Založili jste platbu, strhly se Vám peníze, ale licence se neuvolnila? Zkontrolujte si opět stav platby z emailu od COMGATE. Pokud je tady, že čeká na zaplacení a jste si jistí, že jste zaplatili, tak počkejte cca 15 minut. Je možné, že Vaše platba je podrobena kontrole jiným mechanismem a tedy technicky složitějším, což trvá delší dobu. Pokud ani po tomto čase se nic nestane, tak nás kontaktujte a vše zkontrolujeme.

Proč vrácení trvá nějakou dobu? Je to z důvodu kontroly. Pravděpodobně algoritmus platební brány vyhodnotil, že platba je neautorizovaná, tedy je nějak podezřelá. Nic to neznamená a je to jenom technika a někdy se to stane. Po opakované platbě by platba měla projít. Je to obranný mechanismus, kdyby se někdo naboural do vašeho účtu nebo platil kartou. Banka tak třeba narazí na to, že je karta kradená nebo se někdo neoprávněně dostal na váš účet, proto vše zkontroluje a kdyby se něco dělo, tak majitele účtu informuje.

Když se Vám platba odepíše z účtu, tak to neznamená, že druhá banka, kam jste platbu posílali, že platbu má. Kontrolní orgán pro veškeré transakce a přes které platby jdou je ČNB (Česká Národní Banka). Vaše banka pošle peníze přes ČNB do naší banky. Peníze se Vám odečtou a následně se čeká na vypořádání ČNB, kdy pošle peníze k nám do banky.

V případě okamžité platby (banky za to platí poplatky, které většinou berou na své náklady). Má se jednat o zrychlení plateb, ale nejde o okamžitě v rámci sekundy. Opětovně je to od banky k bance a může to trvat i 2 hodiny, než se Vaše platba objeví u nás na účtě. Dalo by se říct, že jde o to, jaké podmínky má daná banka u ČNB nastavené a jak velká banka to je. Platba je manuálně spárovaná s objednávkou a následně odeslaná. Prosím vyčkejte. Tuto kontrolu provádíme neustále do cca 23:00 hodiny večer.

Platba kartou i bankovním tlačítkem funguje autorizačně. V účtu se zapíše platba v mínusu a to i v případě, že platba selhala. Tato platba se Vám smaže cca do 2 pracovních dnů a vrátí zpět na účet. Pokud platba prošla, objeví se klasicky ve výpisu. Takové doručení licence je okamžitě po přijaté platbě a to na Váš email.

Poskytujete podporu?

Nevedeme telefonickou podporu, protože potřebujeme mít důkazy v případě, že se vyskytne problém a hovory neslouží jako důkazní břemeno, tedy pokud nejsou nahrávány se souhlasem, ale taková služba stojí nemalé peníze, takže jsme se rozhodli od toho upustit a podpora je pouze emailem a chat na stránce, kde jsme od 11:00 hodin dopoledne do 20:00 hodin večer. Odpovíme Vám na emailu téměř okamžitě asi do 5 minut a na chatu taktéž, pokud uvedete číslo objednávky nebo srozumitelný dotaz, tak Vám určitě na podpoře odpoví i na dotaz.

Poskytujeme podporu přes email info@tbgames.cz a to každý den od 08:00 do 22:00 nebo chat v pravém dolním rohu stránky od 11:00 do 20:00. Technická podpora Vám pomůže s rozběhnutím hry, tedy její první rozběhnutí. Po zakoupení se nemusíte bát, že Vám hra nebude fungovat, tedy pokud na to máte dostatečně výkonné PC podle požadavků dané hry, které uvádíme pod hlavním obrázkem v sekci HW požadavky.

Reklamace

Napište nám do chatu dole vpravo nebo na email info@tbgames.cz. Technická podpora Vám ráda pomůže vyřešit problém, co nejrychleji to bude možné. Pokud ji dáte souhlas, tak se k Vám bude moci i připojit a udělat vše za Vás. Stále se nám podařilo 100% her rozjet, i když zákazníkovi platforma vypisovala různé chyby. V případě, že jste zakoupili hru a nezkontrolovali HW nároky, tak Vám bude nabídnuto spuštění hry na GeForce NOW. Pokud hra nebude na GeForce NOW, tak bohužel musíte dokoupit komponenty, které Vám technická podpora sdělí. Aktivovanou hru nelze vrátit.

Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po další aktualizaci dané hry nefunguje, tak my s tím nic nenaděláme. Hru odinstalujte a nainstalujte ji nově tak, jak je původní originál a nechejte ji tak. Jakoukoliv instalací tak ztrácíte od nás podporu, protože my pomáháme jen spuštění hry, která je v původním originálním stavu (tedy bez módu, neoficiální češtiny, skinů a dalších)
Příklad: jdete reklamovat TV, kde jste si nahráli do softwaru neoficiální cestou nějaké vylepšení nebo také CZ jazyk. TV pak přestala fungovat po aktualizaci softwaru. Reklamaci Vám neuznají, protože jste pozměnil oficiální soubory daného softwaru.

Pokud hra tedy fungovala, tak se zde reklamace neuplatňuje. Hra totiž byla aktivovaná a fungovala do nějaké doby. V takových případech doporučujeme odinstalovat a znovu nainstalovat hru, případně aktualizovat ovladače, vyčistit své PC pomocí CCleaner nebo jiným obdobným programem. vrátit poslední bod obnovení do nějakého jiného data, kdy hra fungovala.

Pokud hra nejde nainstalovat, tak nám napište prosím do chatu s číslem Vaší objednávky a pokusíme se problém vyřešit.

Prosíme o vyplnění reklamační formuláře. Odkaz je v emailu, kde Vám přišlo i licenční číslo. Potřebujeme mít fotografie, které nám pomáhají vyřešit daný problém. Lze i kontaktovat podporu, ale je možné, že budete odkázání zpět na formulář z důvodem doplnění jednotlivých fotografií.

Napište nám prosím do chatu. Chyba je většinou v chybějící knihovně ve vašem PC. Některé chyby v návodech uvádíme.

Vrácení zboží do 14 dnů

U digitálních produktu toto není možné (Je tedy na benevolenci obchodu TBgames.cz, jestli Vám vrácení povolí nebo ne. Nicméně, pokud hru aktivujete, tak už nelze vrátit vůbec. Posouzení je jenom v případě, kdy hru neaktivujete a my si to ověříme.). Zákon je napsán úplně dole na této stránce. Jedná se o občanský zákoník. Vysvětlení, proč to nejde: Máte licenci na hru, která Vám umožní hru hrát. Pokud jdete do obchodu a koupíte si takovou krabici s klíčem a rozbalíte ji, tak nelze produkt vrátit z důvodu, že klíč jste viděli. Obchod nemůže klíč deaktivovat a nelze věřit, že ho neaktivujete. Vývojářům psát o deaktivaci není možné, to možná jde jen u nějakých indie her, ale už vůbec ne u velký titulů a společností. Více o tom píšeme úplně dole na stránce a zároveň připojujeme video z ČT24.

Load More

Více o nemožnosti vrácení her, CD, softwaru na ČT24

Informace je obsažené ve stopáži od 1:00 minuty, kde jsou vyjmenované e-shopové zboží, které nelze vrátit ve lhůtě 14 dnů a je jen na obchodu, jak se k tomu postaví.

Co se nám stávalo od zákazníků?

Zákazník 1: Hru aktivoval, dokonce ji hrál a po 1 dni nám napsal, že ho hra nebaví, že ji chce vrátit jako zboží a to v zákonné lhůtě do 14 dnů.

  • Obchodu by takto vznikla škoda
  • Zákazníkovi by nevzniklo nic, kdybychom mu vrátili peníze
  • Hru by zákazník mohl dále hrát a to zcela zdarma
  • Klíč deaktivovat nelze
  • Opět takový zákazník nahodí negativní hodnocení obchodu a to nejenom nám ale i jiným

Zákazník 2: Stejný přístup byl u zákazníka 2, nicméně s tím rozdílem, že hru neaktivoval. U takového případu lze udělat posouzení, jestli hru aktivoval nebo ne. Nicméně nesdělil nám potřebné informace k tomu, že ji opravdu neaktivoval a ani nechtěl podepsat prohlášení a naléhal k vrácení peněz.

  • Nelze vrátit peníze, pokud zákazník nedokáže, že je hra neaktivovaná. Důkazní břemeno v této situaci nese zákazník, nikoliv obchod.
  • Zákazník musí poslat vše, co obchod požaduje.
  • Zákazník musí podepsat čestné prohlášení.
  • Opět takový zákazník nahodí negativní hodnocení obchodu a to nejenom nám ale i jiným

Zákazník 3: Hra se nedaří nainstalovat. Na dotaz, aby nám poslal více informací nebo fotografie reagoval způsobem: vraťte peníze na účet. Po dotazu, ať pošle tedy fotografie, kde mu to píše co mu to píše, tak nereagoval, tak jsme ho odkázali na reklamaci, ať pošle požadované fotografie.

  • Zákazník hru aktivoval (jestli mu nešla nainstalovat je diskutabilní)
  • Zákazník nereagoval na pomoc od podpory, kdy potřebovala fotografie
  • Pro vrácení peněz v rámci reklamace potřebujeme fotky chyby (neučinil tak)
  • Zákazník následně jde a hodí negativní recenzi obchodu a přitom to je zákazník, který nespolupracuje a podle zákona by spolupracovat v rámci reklamaci měl.
  • dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumětPodmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek. Tedy v tomto případě se jedná o dané fotografie, které my jako prodejce od vás požadujeme.
  • Opět takový zákazník nahodí negativní hodnocení obchodu a to nejenom nám ale i jiným

Na nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. § 1837 odst. l)

Berme to jako tak, že nelze žádat o reklamaci / vyřízení / vrácení peněz jen na základě dobrého slova. Fyzický produkt také musíte vždy odeslat na pobočku, protože bez přezkumu Vám nikdo peníze nevrátí. Je potřeba si uvědomit, že práva jsou na straně obchodu i na straně zákazníka a žádáme tak, aby lidé přestali na obchody dávat neobjektivní negativní recenze (ještě když hru mají aktivovanou a hrají, což se nám už několikrát potvrdilo). Je to neseriózní chování a ve společnosti se pak tyto excesy dějí pravidelněji.

Stavíme se k tomu tak, že produkt má fungovat. Nikdy tedy nebereme peníze za něco, co nefunguje v rámci aktivace. V případě, že si někdo koupí hru a nemá na to PC (u každé hry píšeme HW požadavky, zákazník má možnost kontaktovat obchod pro ověření konfigurace) a hra je aktivovaná, tak již nejdou vrátit peníze. My nemůžeme žádat každého vývojáře nebo platformu zvlášť a říct jim: “hele, prosím deaktivuj tento klíč” – většinou ti co tam sedí, ani neví, jak je daný program naprogramován a funkci “deaktivace klíče” tady nemají. Ten klíč je v systému platformy (není naše) aktivní a nelze ho nijak deaktivovat.