FAQ

Doručování licencí

Pokud jste zadali špatně e-mail při objednání a licence už odešla, tak se nic neděje. Napište nám na info@tbgames.cz a obratem licenci přepošleme na správný.

Okamžitě 24/7 po zaplacení bude na vašem e-mailu. Vše automaticky.

Pouze Váš email (který nebude nikdy sloužit k marketingovým účelům) a následně jen platbu přes zabezpečenou bránu COMGATE od CZ poskytovatele (online bankovní převody) a platební bránu od ČSOB (platba kartou), Google Pay a Apple Pay nebo standardním bankovním převodem

Dorazí Vám odkaz na návody v horní části e-mailu, kde zadáte hru z emailu, kde nad licencí je její název a otevře se Vám správný návod. (Návody jsou i u hry na e-shopu vedle hlavní fotografie je „Aktivační návod zde“)

Dále dorazí samotná licence na hru uprostřed e-mailu, kde je název hry a pod ní samotná licence. Tu vložíte podle návodu podle předchozího odstavce.

Dále dorazí odkaz na reklamační formulář v dolní části e-mailu opět pod dalším nadpisem. Jde tedy o třetí sekci.

NIKDY Vám nedorazí přímý odkaz na hru, tedy na nějaké soubory nebo cokoliv jiného, jak se nám poslední dobou množí dotazy.

Vždy je to licence, kterou musíte aktivovat na oficiální platformě (Steam, Origin, Epic, Gog atd.) nebo přímým stažením u vývojáře. Nikdy nesmíte mít koupený nějaký odkaz, je to obcházení aktivace hry přes platformy a vývojáře (obcházíte tak první část zabezpečení hry).

Pokud maximálně do 10 minut nic nedorazí, tak nám napište na email info@tbgames.cz a my v průměru do 5 minut odepíšeme. Jsou případy, kdy váš poskytovatel emailové schránky odmítne náš email nebo prostě jen nedorazí i přesto, že my vidíme, že se email odeslal.

Zkontrolujte si také složky jako nevyžádaná pošta, hromadná pošta, spam. U Gmailu zkontrolujte také záložku „promoakce“.

Fungování elektronické licence

Nemusíte. Na email dorazí licenční číslo. To číslo pak aktivujete na platformě určené u dané hry a to na jakýkoliv email.

Dávejte si pozor, že základní hra, kterou chcete rozšířit o DLC, tak je aktivovaná na stejné platformě, pro kterou kupujete toto DLC (platforma je uvedena na pravé straně od hlavní fotky).

Ne. Klíč aktivujete jednou a to na platformě uvedené. Hra je pak vázaná na Váš účet. Klíč už pak nikdy neaktivujete, protože to ani není potřeba. Bohužel, někteří to nevědí nebo nechtějí vědět a chtějí 1 klíč aktivovat na více účtu. Když to nejde, tak jdou dávat hodnocení. O těchto lidech si myslíme své a je to pokus o krádež. V takové situaci dostává zákaz u nás nakupovat.

Ano. Hru můžete nainstalovat na různé PC, ale nelze se přihlásit na danou platformu na dvou PC zároveň. To znamená, že hru můžete mít nainstalovanou i hrát na různých PC, ale nikdy nejde hrát hru zároveň na dvou PC. Aktivační klíč lze použít pouze jednou (klíč je přikován k danému účtu na platformě, nikoliv k vašemu PC).

Po zakoupení od nás obdržíte odkaz, kde jsou veškeré hry a k ním i návody. Stačí pak jednoduše do vyhledávače napsat hru, kterou chcete aktivovat a zobrazí se návod.

Aktivace je pak jednoduchá a v případě problému Vám pomůžeme. Hru stáhnete na jedné z určených platforem. Stačí následovat návod a uvidíte, že Vás dovede ke zdárnému konci, kdy hru začnete stahovat.

Klíč můžete aktivovat kdy chcete. Nicméně doporučujeme, co nejdříve.

Klíč Vám dorazí obratem na e-mail i s návody, který si pak vyberete podle toho, na kterou platformu je aktivace hry určená. Platformu pro aktivaci naleznete pod nadpisem hry na levé straně (Steam, Origin, Epic, Přímé stažení, GOG, Ubisoft Connect).

  • Nebo v e-mailu (horní část) pak naleznete odkaz, kde jen zadáte hru, kterou chcete aktivovat a vyjede Vám návod.
  • Hru aktivujete zadáním klíče do platformy, stáhnete a hrajete.
  • Hru máte vždy u sebe (lze přenášet mezi PC – hru lze hrát jen na jednom účtu současně). Stačí si zapamatovat přihlašovací údaje k platformě, kde budete mít hru ve své digitální knihovně a to navždy.
  • Výhodou je, že nečekáte na kurýra a licenci máte obratem v emailu. Hrát tak můžete do pár minut (záleží na vašem internetu a rychlosti stahování)

Jak fungují platby

Určitě ano a mnohem víc, než když platíte kartou u zahraničních prodejců. Zájmena u prodejců třetího světa (mimo EU). Naše platební brána splňuje ty nejvyšší bezpečnostnípožadavky a od 1. ledna 2021 také bezpečnost 3D Secure ve verzi 2.2 a zároveň splňuje požadavky evropské bankovní asociace od 1. ledna 2021 pro bezpečné platby na internetu.
U prodejců třetího světa nemáte takové zabezpečení a většinou mají zabudovány své vlastní platební portály. Karty se pak ukládají na server přímo u těchto prodejců a mnohdy v nezabezpečené formě. Pak se stává to, že někdo kartu zveřejní na černém trhu a snaží se i u nás nakoupit. Nicméně díky 3D Secure 2.2 to má mnohem obtížnější a ověřuje se více faktorů jako je místo platby, čas i historie plateb, kterou Vaše banka má. Vše se postará tedy automat a vaše banka platbu zamítne a to díky informaci z naší zabezpečené platební brány. Veškeré platby kartou vypořádává přímo banka ČSOB.

Vždy, když založíte platbu, tedy se snažíte zaplatit, tak na Váš email dorazí informace o platbě z brány COMGATE a to s předmětem Platba – www.tbgames.cz po kliknutí v emailu na stav objednávky uvidíte, jestli byla platba přijata nebo nezaplacená (pokud je nezaplacená – chvíli počkejte, ale maximálně 2 minuty. Pokud se status nezmění, tak platba selhala a peníze se vám vrátí zpět do cca 2 pracovních dnů).

Pokud platíte kartou, tak stav objednávky zjistíte přes odkaz v emailu „zjistit stav platby“. Pokud je dokončená a vy licenci nemáte, napište nám. Pokud víte, že jste zaplatili a je tam stále nedokončená objednávka, tak nám napište také a podíváme se na to.

V každém případě, pokud vám licence nedorazila, dejte nám po 10 minutách vědět na info@tbgames.cz a podíváme se na to.

Veškeré platby se u vás strhnou a následně putují do ČNB (Česká Národní Banka), kde musí projít verifikací přes CERTIS.

  • Pokud se jedná o stejnou banku, jako máme my, tak platba dorazí i o víkendu, protože jde o převod v rámci stejné banky.
  • ZvolenýOkamžitý převod“ při platbě z bankovního účtu – Do 5 minut by měla mít protistrana peníze na účtu, tedy i my. Licenci tak máte prakticky hned po zaplacení. U nás se párují převody automaticky 24/7.
  • Bez zvoleného „Okamžitého převodu“ při platbě z bankovního účtu – taková platba se nevypořádá o víkendu a datum splatnosti takové platby je až pracovní den. Pokud na licenci spěcháte, volte okamžitý převod a můžete tak zaplatit kterýkoliv den v týdnu i hodinu a máte licenci prakticky obratem.

Platba kartou i bankovním tlačítkem fungují autorizačně. V účtu se zapíše platba v mínusu a to i v případě, že platba selhala. Tato platba se Vám smaže cca do 2 pracovních dnů a vrátí zpět na účet. Pokud platba prošla, objeví se klasicky ve výpisu. Takové doručení licence je okamžitě po přijaté platbě a to na Váš email.

Poskytujete podporu?

Nevedeme telefonickou podporu, protože potřebujeme mít důkazy v případě, že se vyskytne problém a hovory neslouží jako důkazní břemeno, tedy pokud nejsou nahrávány se souhlasem, ale taková služba stojí nemalé peníze, takže jsme se rozhodli od toho upustit a podpora je pouze emailem a chat na stránce, kde jsme od 11:00 hodin dopoledne do 20:00 hodin večer. Odpovíme Vám na emailu téměř okamžitě asi do 5 minut a na chatu taktéž, pokud uvedete číslo objednávky nebo srozumitelný dotaz, tak Vám určitě na podpoře odpoví i na dotaz.

Poskytujeme podporu přes email info@tbgames.cz a to každý den od 08:00 do 22:00. Technická podpora Vám pomůže s rozběhnutím hry, tedy její první rozběhnutí. Po zakoupení se nemusíte bát, že Vám hra nebude fungovat, tedy pokud na to máte dostatečně výkonné PC podle požadavků dané hry, které uvádíme pod hlavním obrázkem v sekci HW požadavky.

Sepsali jsme také pro vás návod, který umožní opravu z vaší strany, zkuste ho zde:
https://www.winaplikace.cz/novinky/navody-problemy-se-spustenim-hry-pojdme-se-na-to-podivat/

Pokud si nevíte rady, tak nám napište na info@tbgames.cz. Pokud jste hru již aktivovali, tak problém je ve vašem PC a s licencí nic není. Licence slouží pouze pro přístup k souborům na platformě. Neexistuje nic takového, že by licence otevřela nějaké jiné soubory nebo vám soubory chyběly atp.

Reklamace

Napište nám do chatu dole vpravo nebo na email info@tbgames.cz. Technická podpora Vám ráda pomůže vyřešit problém, co nejrychleji to bude možné. Pokud ji dáte souhlas, tak se k Vám bude moci i připojit a udělat vše za Vás. Stále se nám podařilo 100% her rozjet, i když zákazníkovi platforma vypisovala různé chyby. V případě, že jste zakoupili hru a nezkontrolovali HW nároky, tak Vám bude nabídnuto spuštění hry na GeForce NOW. Pokud hra nebude na GeForce NOW, tak bohužel musíte dokoupit komponenty, které Vám technická podpora sdělí. Aktivovanou hru nelze vrátit.

Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po další aktualizaci dané hry nefunguje, tak my s tím nic nenaděláme. Hru odinstalujte a nainstalujte ji nově tak, jak je původní originál a nechejte ji tak. Jakoukoliv instalací tak ztrácíte od nás podporu, protože my pomáháme jen spuštění hry, která je v původním originálním stavu (tedy bez módu, neoficiální češtiny, skinů a dalších)
Příklad: jdete reklamovat TV, kde jste si nahráli do softwaru neoficiální cestou nějaké vylepšení nebo také CZ jazyk. TV pak přestala fungovat po aktualizaci softwaru. Reklamaci Vám neuznají, protože jste pozměnil oficiální soubory daného softwaru.

Pokud hra tedy fungovala, tak se zde reklamace neuplatňuje. Hra totiž byla aktivovaná a fungovala do nějaké doby. V takových případech doporučujeme odinstalovat a znovu nainstalovat hru, případně aktualizovat ovladače, vyčistit své PC pomocí CCleaner nebo jiným obdobným programem. vrátit poslední bod obnovení do nějakého jiného data, kdy hra fungovala.

Obraťte se tedy na technickou podporu info@tbgames.cz, kde se Vám pokusíme poradit. Naše technická podpora se stará zájmena o prvotní spuštění. Pokud Vám některá z her nejde nainstalovat či hrát později (není problém v licencí), tak je potřeba kontaktovat podporu dané platformy, kde hru máte v knihovně.

Prosíme o vyplnění reklamační formuláře. Odkaz je v emailu, kde Vám přišlo i licenční číslo. Potřebujeme mít fotografie, které nám pomáhají vyřešit daný problém. Lze i kontaktovat podporu, ale je možné, že budete odkázání zpět na formulář z důvodem doplnění jednotlivých fotografií.

Vrácení zboží do 14 dnů

Na nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. § 1837 odst. l) a pamatuje na to i zákon EU „Consumer Rights Directive“ a Article 16 bod m)

  • Nelze vrátit doručenou licenci
  • Nelze žádat každého vydavatele o deaktivaci hry
  • Nelze prokázat, jestli se nejedná jen o zneužití klíče a tedy „pouze“ zkouším hry. Vydavatelům vznikají náklady na deaktivaci klíče a tudíž k tomuto ani nepřistupují
  • „Právní předpisy Evropské unie a Velké Británie umožňují zákazníkům odstoupit od smlouvy o poskytnutí softwaru, tedy možnost software vrátit a získat za něj zpět peníze. To je však ve většině případů vyloučeno pro krabicové verze softwaru, jehož balení již bylo otevřeno, a také pro digitálně dodaný software poté, co se stal dostupným koncovému uživateli. „

Neaktivovanou licenci můžete prodat na aukro.cz, sbazar.cz, bazos.cz a jiných portálech nebo třeba i kamarádovi. Aktivovanou licenci pak není absolutně možné prodat. Můžete napsat na danou platformu, kde jste provedli aktivaci, jestli hru nepřesunou na jiný účet (to je ale řešení platformy, kde je potřeba napsat na jejich podporu).

Nicméně máte právo na reklamaci, pokud klíč nešel aktivovat, to je samozřejmost.

Load More