FAQ

Co je to elektronická distribuce her / digitální licence?

Klíč Vám dorazí obratem na email i s návody, který si pak vyberete podle toho, na kterou platformu je aktivace hry určená. Hru aktivujete, stáhnete a hrajete. Nečekáte na kurýra a hru máte vždy u sebe. Stačí si zapamatovat přihlašovací údaje k platformě.

Lze hru nainstalovat na více PC?

Ano. Hru můžete nainstalovat na různé PC, ale nelze se přihlásit na danou platformu na dvou PC. To znamená, že hru můžete mít nainstalovanou i hrát na různých PC, ale nikdy nejde hrát hru zároveň na dvou PC. Aktivační klíč lze použít pouze jednou (klíč je přikován k danému účtu na platformě, nikoliv k vašemu PC).

Nemusím hru aktivovat na emailu, který zadávám při objednávce?

Nemusíte. Na email dorazí licenční číslo. To číslo pak aktivujete na platformě určené u dané hry a to na jakýkoliv email.

Do kdy musím klíč aktivovat?

Klíč můžete aktivovat kdy chcete. Nicméně doporučujeme, co nejdříve.

Do kdy mi klíč doručíte?

Okamžitě po zaplacení bude na vašem emailu.

Zvládnu hru aktivovat?

Pokud ovládáte základní znalosti PC a víte co je aplikace a co je webový prohlížeč, tak určitě ano. Pomůže Vám aktivační podpora v případě, že nevíte jak dál. Nicméně chceme upozornit: pokud daný uživatel neví, co je aplikace, návod a ani co je registrace či přihlášení, tak ani podpora mu nepomůže… Bohužel se nám stává i taková věc, jako je klikání na fotografie v našem návodu s cílem toho, že se uživatel zaregistruje “klikání na tlačítko vytvořit účet”, přitom daný uživatel má mít otevřenou aplikaci a má jít krok po kroku v návodu. Každý zákazník může návod před zakoupením otevřít a podívat se (vedle hlavní fotografie dané hry “návod pro aktivaci této hry”), jestli to zvládne nebo jestli mu pomůže aktivační podpora a bude vědět alespoň základní věci a pokud je zákazník na druhé straně arogantní, sprostý a všechno ví, uvádí nepravdivé informace, tak bohužel aktivační podpora má právo udělit BAN a věnovat se jiným slušnějším hráčům.

Co dělat, když mi klíč nedorazí?

Napište nám na email info@tbgames.cz a my obratem odepíšeme. Jsou případy, kdy váš poskytovatel emailové schránky odmítne náš email nebo prostě jen nedorazí i přesto, že my vidíme, že se email odeslal.

Co dělat, když hra nejde aktivovat?

Prvně se podívejte, jestli hru vkládáte do správné platformy (pokud vám klíč píše, že je neplatný / invalid). Podle návodu následně aktivační klíč vložte. Platformu pro aktivaci najdete na produktové stránce dané hry u nás v obchodě. Jedná se o platformy Steam, Origin, Rockstar a další. V návodech si pak vyberte ten návod, který koresponduje s platformou uvedenou na produktové stránce hry.

Pokud i přesto nepůjde, tak vás poprosíme o vyplnění reklamačního formuláře.

Jsou platby kartou u Vás bezpečné?

Určitě ano a mnohem víc, než když platíte kartou u zahraničních prodejců. Zájmena u prodejců třetího světa (mimo EU). Naše platební brána splňuje ty nejvyšší bezpečnostní požadavky a od 1. ledna 2021 také bezpečnost 3D Secure ve verzi 2.2 a zároveň splňuje požadavky evropské bankovní asociace od 1. ledna 2021 pro bezpečné platby na internetu.
U prodejců třetího světa nemáte takové zabezpečení a většinou mají zabudovány své vlastní platební portály. Karty se pak ukládají na server přímo u těchto prodejců a mnohdy v nezabezpečené formě. Pak se stává to, že někdo kartu zveřejní na černém trhu a snaží se i u nás nakoupit. Nicméně díky 3D Secure 2.2 to má mnohem obtížnější a ověřuje se více faktorů jako je místo platby, čas i historie plateb, kterou Vaše banka má. Vše se postará tedy automat a vaše banka platbu zamítne a to díky informaci z naší zabezpečené platební brány. U nás se Vaše platební karta neukládá a ani u platební brány COMGATE. Platební brána je z české republiky a má zde své podnikání. Úniku dat se tedy nemusíte obávat.

Co dělat, když hru mám aktivovanou, ale i přesto nejde spustit?

Napište nám do chatu dole vpravo nebo na email info@tbgames.cz. Technická podpora Vám ráda pomůže vyřešit problém, co nejrychleji to bude možné. Pokud ji dáte souhlas, tak se k Vám bude moci i připojit a udělat vše za Vás. Stále se nám podařilo 100% her rozjet, i když zákazníkovi platforma vypisovala různé chyby. V případě, že jste zakoupili hru a nezkontrolovali HW nároky, tak Vám bude nabídnuto spuštění hry na GeForce NOW. Pokud hra nebude na GeForce NOW, tak bohužel musíte dokoupit komponenty, které Vám technická podpora sdělí. Aktivovanou hru nelze vrátit.

Hra fungovala, již nefunguje. Jakto?

Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po další aktualizaci dané hry nefunguje, tak my s tím nic nenaděláme. Hru odinstalujte a nainstalujte ji nově tak, jak je původní originál a nechejte ji tak. Jakoukoliv instalací tak ztrácíte od nás podporu, protože my pomáháme jen spuštění hry, která je v původním originálním stavu (tedy bez módu, neoficiální češtiny, skinů a dalších)
Příklad: jdete reklamovat TV, kde jste si nahráli do softwaru neoficiální cestou nějaké vylepšení nebo také CZ jazyk. TV pak přestala fungovat po aktualizaci softwaru. Reklamaci Vám neuznají, protože jste pozměnil oficiální soubory daného softwaru.

Jak hru aktivuji?

Licenci aktivujete tam, kde je u produktu napsáno. Aktivační platformu naleznete ještě před zakoupením a to vedle hlavního obrázku hry na produktové části v našem obchodě. Zároveň vedle aktivační platformy je i uvedená lokalizace. V emailu si pak vyberete návod nebo tady či dokonce přímo z daného produktu.

Jak aktivovat hru na STEAM 
Jak aktivovat hru Minecraft (přímé stažení) + překlady
Jak aktivovat hru na ORIGIN + překlady
Jak aktivovat hru na Microsoft Store
Jak aktivovat hru na Rockstar Games Launcheru + překlady
Jak aktivovat hru na Ubisoft Connect
Jak aktivovat hru na Bethesda + překlady
Jak aktivovat hru na Epic Store + překlady
Jak aktivovat hru na GOG.com + překlady
Jak aktivovat hru na Battle.net
Jak aktivovat hru The Elder Scrolls Online (přímé stažení)
Jak aktivovat hru Escape From Tarkov (přímé stažení)

Je potřeba se registrovat pro objednání?

Vyplníte jen email, kam objednávku pošleme a to je vše. Nikam se neregistrujete a Váš email nepoužijeme k žádným marketingovým účelům. Licenční číslo na Vámi vybranou hru doručíme okamžitě po zaplacení. Vše je automatizované 24/7.

Dorazil mi dotazník i když jsem nedokončil platbu

Služby jako zbozi.cz a heureka.cz v podmínkách píše, že musíme odesílat všechny dotazníky na objednávky, které projdou naším systémem.
Proto Vás zároveň prosíme. Nehodnoťte náš obchod, pokud jste nic nezakoupili, zbytečně nám tím přiděláváte práci a zároveň tím nic nezískáte. Získáte tak možná zákaz nakupovat v našem obchodě do budoucna.

Vrácení zboží / produktu do 14 dnů?

U digitálních produktu toto není možné. Nebudeme tady vypisovat zákon, který na to pamatuje, ale napíšeme to jednodušeji.
– Máte licenci na hru, která Vám umožní hru hrát. Pokud jdete do obchodu a koupíte si takovou krabici s klíčem a rozbalíte ji, tak nelze produkt vrátit z důvodu, že klíč jste viděli. Obchod nemůže klíč deaktivovat a nelze věřit, že ho neaktivujete. Vývojářům psát o deaktivaci není možné, to možná jde jen u nějakých indie her, ale už vůbec ne u velký titulů a společností.
– Je tedy na benevolenci obchodu, jestli Vám vrácení povolí nebo ne. Nicméně, pokud hru aktivujete, tak už nelze vrátit vůbec. Posouzení je jenom v případě, kdy hru neaktivujete a my si to ověříme.

Nemáte telefonickou podporu?

Nevedeme telefonickou podporu, protože potřebujeme mít důkazy v případě, že se vyskytne problém a hovory neslouží jako důkazní břemeno, tedy pokud nejsou nahrávány se souhlasem, ale taková služba stojí nemalé peníze, takže jsme se rozhodli od toho upustit a podpora je pouze emailem a chat na stránce, kde jsme od 11:00 hodin dopoledne do 20:00 hodin večer. Odpovíme vám na emailu téměř okamžitě asi do 5 minut a na chatu taktéž, pokud uvedete číslo objednávky nebo srozumitelný dotaz, tak Vám určitě na podpoře odpoví i na dotaz.

Více o nemožnosti vrácení her, CD, softwaru na ČT24

Informace je obsažené ve stopáži od 1:00 minuty, kde jsou vyjmenované e-shopové zboží, které nelze vrátit ve lhůtě 14 dnů a je jen na obchodu, jak se k tomu postaví.

Co se nám stávalo od zákazníků?

Zákazník 1: Hru aktivoval, dokonce ji hrál a po 1 dni nám napsal, že ho hra nebaví, že ji chce vrátit jako zboží a to v zákonné lhůtě do 14 dnů.

  • Obchodu by takto vznikla škoda
  • Zákazníkovi by nevzniklo nic, kdybychom mu vrátili peníze
  • Hru by zákazník mohl dále hrát a to zcela zdarma
  • Klíč deaktivovat nelze
  • Pokud dá v takovém případě zákazník negativní recenzi na obchod, tak je mu okamžitě zamezen přístup k nákupu, což se i stalo.

Zákazník 2: Stejný přístup byl u zákazníka 2, nicméně s tím rozdílem, že hru neaktivoval. U takového případu lze udělat posouzení, jestli hru aktivoval nebo ne. Nicméně nesdělil nám potřebné informace k tomu, že ji opravdu neaktivoval a ani nechtěl podepsat prohlášení a naléhal k vrácení peněz.

  • Nelze vrátit peníze, pokud zákazník nedokáže, že je hra neaktivovaná. Důkazní břemeno v této situaci nese zákazník, nikoliv obchod.
  • Zákazník musí poslat vše, co obchod požaduje.
  • Zákazník musí podepsat čestné prohlášení.

Na nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. § 1837 odst. l)