FAQ

Doručování licencí

Okamžitě po zaplacení bude na vašem emailu.

Pouze Váš email (který nebude nikdy sloužit k marketingovým účelům) a následně jen platbu přes zabezpečenou bránu COMGATE od CZ poskytovatele, případně PayPal, PayU s GooglePay a ApplePay nebo bankovním převodem

Dorazí Vám odkaz na návody v horní části emailu, kde zadáte hru z emailu, kde nad licencí je její název a otevře se Vám správný návod. (Návody jsou i u hry na e-shopu vedle hlavní fotografie je “Aktivační návod zde”)

Dále dorazí samotná licence na hru uprostřed emailu, kde je název hry a pod ní samotná licence. Tu vložíte podle návodu podle předchozího odstavce.

Dále dorazí odkaz na reklamační formulář v dolní části emailu opět pod dalším nadpisem. Jde tedy o třetí sekci.

NIKDY Vám nedorazí přímý odkaz na hru, tedy na nějaké soubory nebo cokoliv jiného, jak se nám poslední dobou množí dotazy.

Vždy je to licence, kterou musíte aktivovat na oficiální platformě (Steam, Origin, Epic, Gog atd.) nebo přímým stažením u vývojáře. Nikdy nesmíte mít koupený nějaký odkaz, je to obcházení aktivace hry přes platformy a vývojáře (obcházíte tak první část zabezpečení hry).

Pokud maximálně do 10 minut nic nedorazí, tak nám napište nám na email info@tbgames.cz nebo do chatu na stránce a my obratem odepíšeme. Jsou případy, kdy váš poskytovatel emailové schránky odmítne náš email nebo prostě jen nedorazí i přesto, že my vidíme, že se email odeslal.

Zkontrolujte si také složky jako nevyžádaná pošta, hromadná pošta, spam. U Gmailu zkontrolujte také záložku “promoakce”.

Fungování elektronické licence

Nemusíte. Na email dorazí licenční číslo. To číslo pak aktivujete na platformě určené u dané hry a to na jakýkoliv email.

Dávejte si pozor, že základní hra, kterou chcete rozšířit o DLC, tak je aktivovaná na stejné platformě, pro kterou kupujete toto DLC (platforma je uvedena na pravé straně od hlavní fotky).

Ne. Klíč aktivujete jednou a to na platformě uvedené. Hra je pak vázaná na Váš účet. Klíč už pak nikdy neaktivujete, protože to ani není potřeba. Bohužel, někteří to nevědí nebo nechtějí vědět a chtějí 1 klíč aktivovat na více účtu. Když to nejde, tak jdou dávat hodnocení. O těchto lidech si myslíme své a je to pokus o krádež. V takové situaci dostává zákaz u nás nakupovat.

Ano. Hru můžete nainstalovat na různé PC, ale nelze se přihlásit na danou platformu na dvou PC zároveň. To znamená, že hru můžete mít nainstalovanou i hrát na různých PC, ale nikdy nejde hrát hru zároveň na dvou PC. Aktivační klíč lze použít pouze jednou (klíč je přikován k danému účtu na platformě, nikoliv k vašemu PC).

Po zakoupení od nás obdržíte odkaz, kde jsou veškeré hry a k ním i návody. Stačí pak jednoduše do vyhledávače napsat hru, kterou chcete aktivovat a zobrazí se návod.

Aktivace je pak jednoduchá a v případě problému Vám pomůžeme. Hru stáhnete na jedné z určených platforem. Stačí následovat návod a uvidíte, že Vás dovede ke zdárnému konci, kdy hru začnete stahovat.

Klíč můžete aktivovat kdy chcete. Nicméně doporučujeme, co nejdříve.

Klíč Vám dorazí obratem na email i s návody, který si pak vyberete podle toho, na kterou platformu je aktivace hry určená. Hru aktivujete, stáhnete a hrajete. Nečekáte na kurýra a hru máte vždy u sebe. Stačí si zapamatovat přihlašovací údaje k platformě.

Jak fungují platby

Určitě ano a mnohem víc, než když platíte kartou u zahraničních prodejců. Zájmena u prodejců třetího světa (mimo EU). Naše platební brána splňuje ty nejvyšší bezpečnostnípožadavky a od 1. ledna 2021 také bezpečnost 3D Secure ve verzi 2.2 a zároveň splňuje požadavky evropské bankovní asociace od 1. ledna 2021 pro bezpečné platby na internetu.
U prodejců třetího světa nemáte takové zabezpečení a většinou mají zabudovány své vlastní platební portály. Karty se pak ukládají na server přímo u těchto prodejců a mnohdy v nezabezpečené formě. Pak se stává to, že někdo kartu zveřejní na černém trhu a snaží se i u nás nakoupit. Nicméně díky 3D Secure 2.2 to má mnohem obtížnější a ověřuje se více faktorů jako je místo platby, čas i historie plateb, kterou Vaše banka má. Vše se postará tedy automat a vaše banka platbu zamítne a to díky informaci z naší zabezpečené platební brány. U nás se Vaše platební karta neukládá a ani u platební brány COMGATE. Platební brána je z české republiky a má zde své podnikání. Úniku dat se tedy nemusíte obávat.

Vždy, když založíte platbu, tedy se snažíte zaplatit, tak na Váš email dorazí informace o platbě z brány COMGATE a to s předmětem Platba – www.tbgames.cz po kliknutí v emailu na stav objednávky uvidíte, jestli byla platba přijata nebo nezaplacená (pokud je nezaplacená – chvíli počkejte, ale maximálně 2 minuty. Pokud se status nezmění, tak platba selhala a peníze se vám vrátí zpět do cca 2 pracovních dnů). Pokuste se přes odkaz v emailu “zjistit stav platby” o platbu znovu nebo vytvořte novou objednávku.

Založili jste platbu, strhly se Vám peníze, ale licence se neuvolnila? Zkontrolujte si opět stav platby z emailu od COMGATE. Pokud je tady, že čeká na zaplacení a jste si jistí, že jste zaplatili, tak počkejte cca 15 minut. Je možné, že Vaše platba je podrobena kontrole jiným mechanismem a tedy technicky složitějším, což trvá delší dobu. Pokud ani po tomto čase se nic nestane, tak nás kontaktujte a vše zkontrolujeme.

Proč vrácení trvá nějakou dobu? Je to z důvodu kontroly. Pravděpodobně algoritmus platební brány vyhodnotil, že platba je neautorizovaná, tedy je nějak podezřelá. Nic to neznamená a je to jenom technika a někdy se to stane. Po opakované platbě by platba měla projít. Je to obranný mechanismus, kdyby se někdo naboural do vašeho účtu nebo platil kartou. Banka tak třeba narazí na to, že je karta kradená nebo se někdo neoprávněně dostal na váš účet, proto vše zkontroluje a kdyby se něco dělo, tak majitele účtu informuje.

Když se Vám platba odepíše z účtu, tak to neznamená, že druhá banka, kam jste platbu posílali, že platbu má. Kontrolní orgán pro veškeré transakce a přes které platby jdou je ČNB (Česká Národní Banka). Vaše banka pošle peníze přes ČNB do naší banky. Peníze se Vám odečtou a následně se čeká na vypořádání ČNB, kdy pošle peníze k nám do banky.

V případě okamžité platby (banky za to platí poplatky, které většinou berou na své náklady). Má se jednat o zrychlení plateb, ale nejde o okamžitě v rámci sekundy. Opětovně je to od banky k bance a může to trvat i 2 hodiny, než se Vaše platba objeví u nás na účtě. Dalo by se říct, že jde o to, jaké podmínky má daná banka u ČNB nastavené a jak velká banka to je. Platba je manuálně spárovaná s objednávkou a následně odeslaná. Prosím vyčkejte. Tuto kontrolu provádíme neustále do cca 23:00 hodiny večer.

Platba kartou i bankovním tlačítkem funguje autorizačně. V účtu se zapíše platba v mínusu a to i v případě, že platba selhala. Tato platba se Vám smaže cca do 2 pracovních dnů a vrátí zpět na účet. Pokud platba prošla, objeví se klasicky ve výpisu. Takové doručení licence je okamžitě po přijaté platbě a to na Váš email.

Poskytujete podporu?

Nevedeme telefonickou podporu, protože potřebujeme mít důkazy v případě, že se vyskytne problém a hovory neslouží jako důkazní břemeno, tedy pokud nejsou nahrávány se souhlasem, ale taková služba stojí nemalé peníze, takže jsme se rozhodli od toho upustit a podpora je pouze emailem a chat na stránce, kde jsme od 11:00 hodin dopoledne do 20:00 hodin večer. Odpovíme Vám na emailu téměř okamžitě asi do 5 minut a na chatu taktéž, pokud uvedete číslo objednávky nebo srozumitelný dotaz, tak Vám určitě na podpoře odpoví i na dotaz.

Poskytujeme podporu přes email info@tbgames.cz a to každý den od 08:00 do 22:00 nebo chat v pravém dolním rohu stránky od 11:00 do 20:00 (pokud je podpora na chatu vytížena, tak se chat neobjeví. Kontaktujte nás na emailu a odpovíme vám většinou obratem). Technická podpora Vám pomůže s rozběhnutím hry, tedy její první rozběhnutí. Po zakoupení se nemusíte bát, že Vám hra nebude fungovat, tedy pokud na to máte dostatečně výkonné PC podle požadavků dané hry, které uvádíme pod hlavním obrázkem v sekci HW požadavky.

Reklamace

Napište nám do chatu dole vpravo nebo na email info@tbgames.cz. Technická podpora Vám ráda pomůže vyřešit problém, co nejrychleji to bude možné. Pokud ji dáte souhlas, tak se k Vám bude moci i připojit a udělat vše za Vás. Stále se nám podařilo 100% her rozjet, i když zákazníkovi platforma vypisovala různé chyby. V případě, že jste zakoupili hru a nezkontrolovali HW nároky, tak Vám bude nabídnuto spuštění hry na GeForce NOW. Pokud hra nebude na GeForce NOW, tak bohužel musíte dokoupit komponenty, které Vám technická podpora sdělí. Aktivovanou hru nelze vrátit.

Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po další aktualizaci dané hry nefunguje, tak my s tím nic nenaděláme. Hru odinstalujte a nainstalujte ji nově tak, jak je původní originál a nechejte ji tak. Jakoukoliv instalací tak ztrácíte od nás podporu, protože my pomáháme jen spuštění hry, která je v původním originálním stavu (tedy bez módu, neoficiální češtiny, skinů a dalších)
Příklad: jdete reklamovat TV, kde jste si nahráli do softwaru neoficiální cestou nějaké vylepšení nebo také CZ jazyk. TV pak přestala fungovat po aktualizaci softwaru. Reklamaci Vám neuznají, protože jste pozměnil oficiální soubory daného softwaru.

Pokud hra tedy fungovala, tak se zde reklamace neuplatňuje. Hra totiž byla aktivovaná a fungovala do nějaké doby. V takových případech doporučujeme odinstalovat a znovu nainstalovat hru, případně aktualizovat ovladače, vyčistit své PC pomocí CCleaner nebo jiným obdobným programem. vrátit poslední bod obnovení do nějakého jiného data, kdy hra fungovala.

Pokud hra nejde nainstalovat, tak nám napište prosím do chatu s číslem Vaší objednávky a pokusíme se problém vyřešit.

Prosíme o vyplnění reklamační formuláře. Odkaz je v emailu, kde Vám přišlo i licenční číslo. Potřebujeme mít fotografie, které nám pomáhají vyřešit daný problém. Lze i kontaktovat podporu, ale je možné, že budete odkázání zpět na formulář z důvodem doplnění jednotlivých fotografií.

Napište nám prosím do chatu. Chyba je většinou v chybějící knihovně ve vašem PC. Některé chyby v návodech uvádíme.

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud jste hru neaktivovali, tak nám napište na email číslo objednávky a hru, kterou chcete vrátit + důvod. Většinou žádosti vyhovíme a děláme to následovně. Hru prodáme někomu jinému a poté, co je vše v pořádku, tak Vám peníze pošleme zpátky. Průměrně to trvá 7 – 14 dnů.

Jedná se o naší iniciativu a vznikají nám tímto náklady, které po Vás nebudeme vyžadovat. Věříme, že toho zneužívat nebudete.

Jinak platí u digitálních her nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. § 1837 odst. l)

Na nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. § 1837 odst. l)

  • Nelze licenci vrátit, pokud jste ji aktivovali
  • Nelze žádat každého vydavatele o deaktivaci hry
  • Nelze prokázat, jestli se nejedná jen o zneužití klíče a tedy “pouze” zkouším hry. Vydavatelům vznikají náklady na deaktivaci klíče a tudíž k tomuto ani nepřistupují

Load More