Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po další aktualizaci dané hry nefunguje, tak my s tím nic nenaděláme. Hru odinstalujte a nainstalujte ji nově tak, jak je původní originál a nechejte ji tak. Jakoukoliv instalací tak ztrácíte od nás podporu, protože my pomáháme jen spuštění hry, která je v původním originálním stavu (tedy bez módu, neoficiální češtiny, skinů a dalších)
Příklad: jdete reklamovat TV, kde jste si nahráli do softwaru neoficiální cestou nějaké vylepšení nebo také CZ jazyk. TV pak přestala fungovat po aktualizaci softwaru. Reklamaci Vám neuznají, protože jste pozměnil oficiální soubory daného softwaru.

Pokud hra tedy fungovala, tak se zde reklamace neuplatňuje. Hra totiž byla aktivovaná a fungovala do nějaké doby. V takových případech doporučujeme odinstalovat a znovu nainstalovat hru, případně aktualizovat ovladače, vyčistit své PC pomocí CCleaner nebo jiným obdobným programem. vrátit poslední bod obnovení do nějakého jiného data, kdy hra fungovala.

Comment on this FAQ

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *