Kontaktní údaje

Technická podpora

Aktivační chat

  • Každý den od 11:00 – 20:00

Fakturace

Vyřizování objednávek

  • Nonstop – 24/7

Reklamace

Objednávky jsou vyřizovány pomocí automatizovaného systému, doručení her je funkční nonstop, a to i včetně víkendů a státních svátků. Při použití platby kartou nebo okamžitý převodem, je objednávka vyřízená v rámci sekund.

Bankovní spojení

V případě platby na účet prosím uvádějte do variabilního symbolu číslo objednávky (bez #) .

Číslo bankovního spojení: 228368178/0300

Provozovatel obchodu

  • Tomáš Buroň
  • Hájkovická 325
  • Ostrava 725 26
  • IČ: 05810795
  • Jsme plátci DPH
  • Česká republika

Máte nějaký dotaz? Napište nám.

Nevedeme telefonickou podporu, protože se nedá snadno monitorovat a je k tomu potřeba externí služba. Proto se Vám na plno budeme věnovat na dvou níže zmíněných komunikačních kanálů.

Email

Využijte email: info@tbgames.cz (řešíme obecné dotazy ke hrám, objednávkám, technické problémy, problémy s aktivací, problémy s hrou – nejde spustit, háže chybu)

  • Jsme tady: Každý den od 08:00 do 22:00
  • Čas odpovědi: V průměru do 5 minut

Chat

Využijte chat aktivaci (vpravo dole): vyřešíme aktivaci hry, instalaci, problémy s hrou (nejde spustit, háže chybu) a případně se k Vám připojíme nebo pošleme dotaz vývojáři dané hry. Můžete položit i obecný dotaz nebo dotaz k objednávce, pokud bude srozumitelný, tak podpora může odpovědět, pokud nebude mít v daném čase žádný případ k řešení.

  • Jsme tady: Každý den od 11:00 do 20:00
  • Čas odpovědi: Většinou ihned, pokud je podpora ve stavu “momentálně plné vytížení”, tak může odpověď trvat i 30 minut.

Celkově se vše snažíme vyřešit tak, abyste hru spustili za jakékoliv situace (pokud na to máte odpovídající hardware, podle požadavků dané hry, které píšeme hned pod hlavní fotografií)

Kodex slušného chování

Vše se dá vyřešit v klidu i rychle. Není potřeba být neslušný. O své peníze nepřijdete a nemusíte se tak bát. Na podpoře Vám odpovídáme rychle a snažíme se Vám pomoci. Buďte k nám také ohleduplní.

V poslední době se bohužel na chat podpoře stává, že píšou lidé, kteří sice hru zakoupili, ale neumějí se na podpoře chovat, proto vydáváme kodex slušného chování. V případě porušení má chat podpora i emailová podpora právo na to, že danému zákazníkovi nebude pomoci.

  1. Vykejte nám, protože tykání většinou míří k vulgaritám a neslušnému chování.
  2. Pokud potřebujete pomoc, tak nepište na podporu vulgarismy a nenadávejte ji. Podpora Vám pomůže, ale pokud se budeme chovat takto, tak podpoře nic jiného nezbývá, než rozhovor ukončit, a možná tak stejně se podpora bude chovat k Vám.
  3. Dejte stranou emoce, pokud Vám něco nefunguje, protože to nepomáhá. Uvědomte si, že na druhé straně sedí také jenom člověk, jako jste vy.
  4. Nebuďte v rozhovoru zbytečně agresivní, nedělá to dobře jedné ani druhé straně. Vše se dá vyřešit v klidu.
  5. V předposledním bodu informujeme, že my chceme, aby Vám hra fungovala, nemáme důvod chtít, aby tomu tak nebylo.
  6. Se zákazníky mluvíme slušně a totéž očekáváme od Vás.