Co dorazí na e-mail?

Dorazí Vám odkaz na návody v horní části e-mailu, kde zadáte hru z emailu, kde nad licencí je její název […]

Hru jsem neaktivoval

Pokud jste hru neaktivovali, tak nám napište na email číslo objednávky a hru, kterou chcete vrátit + důvod. Většinou žádosti […]

Jak získat stav mé platby?

Vždy, když založíte platbu, tedy se snažíte zaplatit, tak na Váš email dorazí informace o platbě z brány COMGATE a […]

Hra přestala fungovat

Pokud jste do hry instalovali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo další věci, tak tyto úkony jsou pouze na daném zákazníkovi a pokud hra po […]

Co potřebujete k odeslání licence?

Pouze Váš email (který nebude nikdy sloužit k marketingovým účelům) a následně jen platbu přes zabezpečenou bránu COMGATE od CZ […]

Jsou u Vás platby bezpečné?

Určitě ano a mnohem víc, než když platíte kartou u zahraničních prodejců. Zájmena u prodejců třetího světa (mimo EU). Naše platební brána […]

Hra nejde nainstalovat

Pokud hra nejde nainstalovat, tak nám napište prosím do chatu s číslem Vaší objednávky a pokusíme se problém vyřešit.

Hra nejde aktivovat

Prosíme o vyplnění reklamační formuláře. Odkaz je v emailu, kde Vám přišlo i licenční číslo. Potřebujeme mít fotografie, které nám […]

Proč nemáte telefonickou podporu?

Nevedeme telefonickou podporu, protože potřebujeme mít důkazy v případě, že se vyskytne problém a hovory neslouží jako důkazní břemeno, tedy […]

Hru jsem aktivoval

Na nemožnost vrácení zboží do 14 dnů u digitálních produktů pamatuje zákon a to nový občanský zákoník č. 89/2012 sb. […]

Lze hru nainstalovat na více PC?

Ano. Hru můžete nainstalovat na různé PC, ale nelze se přihlásit na danou platformu na dvou PC zároveň. To znamená, […]