Forza Horizon 4 (PC)

Aktivace hry na Microsoft Store
Doživotní záruka na funkčnost
858  s DPH

Okamžité odeslání

(5001 hodnotících zákazníků)
Česká technická podpora pro případ problémů (08:00 - 22:00 každý den). Reklamace za pár minut. Aktivační návody v e-mailu. Platby přes české platební brány.

Forza Horizon 4 je tady pro všechny milovníky automobilů. Jste ve světě, kde se vše rychle střídá a vy na to musíte patřičně reagovat. Vydejte se do svého cíle a zkuste si více jak 450 prémiových vozidel. Provádějte kaskadérske kousky a vyhrávejte závody. Ve hře Forza Horizon 4 zažijete neskutečný adrenalinový zážitek. V této parádní PC hře Forza Horizon 4 si vychutnáte scenérií kolem vás a nejlépe s kamarády. Je potřeba závodit a hlavně vyhrávat. Kampaň má otevřený konec, takže je na vás, jakou cestou se kampaň rozhodnete dokončit. Výhodou je také hra pro více hráčů, kde nehrajete jen sami proti PC, ale i proti ostatním z celého světa. Dynamické počasí dává hře pořádnou atmosféru. Aby toho nebylo málo, tak se ve hře mění denní doba i roční období. Hráči si hru oblíbili z důvodu skvělého soundtracku, arkádové hratelnosti, krásného grafického zpracování a luxusních vozidel. Hra funguje pouze na Windows 10 a Xbox One v rámci Xbox Play Anywhere.

  • Datum vydání: 02. listopadu 2018
  • Tato licence je jak pro XBOX One, Series X|S, tak i pro PC Windows 10 / 11