Forza Horizon 4

Okamžité dodání
licence do pár sekund

844  s DPH

Popis hry Forza Horizon 4 (Microsoft Store klíč)

Forza Horizon 4 je tady pro všechny milovníky automobilů. Jste ve světě, kde se vše rychle střídá a vy na to musíte patřičně reagovat. Vydejte se do svého cíle a zkuste si více jak 450 prémiových vozidel. Provádějte kaskadérske kousky a vyhrávejte závody. Ve hře Forza Horizon 4 zažijete neskutečný adrenalinový zážitek. V této parádní PC hře Forza Horizon 4 si vychutnáte scenérií kolem vás a nejlépe s kamarády. Je potřeba závodit a hlavně vyhrávat. Kampaň má otevřený konec, takže je na vás, jakou cestou se kampaň rozhodnete dokončit. Výhodou je také hra pro více hráčů, kde nehrajete jen sami proti PC, ale i proti ostatním z celého světa. Dynamické počasí dává hře pořádnou atmosféru. Aby toho nebylo málo, tak se ve hře mění denní doba i roční období. Hráči si hru oblíbili z důvodu skvělého soundtracku, arkádové hratelnosti, krásného grafického zpracování a luxusních vozidel. Hra funguje pouze na Windows 10 a Xbox One v rámci Xbox Play Anywhere.

  • Datum vydání: 02. listopadu 2018

Trailer PC hry Forza Horizon 4

Další informace

Jazyk

Platforma

9 recenzí Forza Horizon 4

5 hvězdiček
88%
4 hvězdičky
11%
3 hvězdičky
0%
2 hvězdičky
0%
1 hvězdička
0%
  1. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

    Všichni víme, že toto je Top hra, která nemá konkurenci

  2. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

  3. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

    Perfektně propracovaná hra, která pohltí každého kdo k ní sedne. Za mě palec nahoru.

    • Tomáš Buroň (manažer obchodu)

      Děkujeme Vám za hodnocení této hry. Jedná se o opravdu skvělou hru s propracovanou grafikou. Podle všech informací by tento rok mohla vyjít další hra od Microsoftu v podobném stylu. Nicméně u této hry si užijete spoustu hodin zábavy.

      S pozdravem,
      tým TBgames.cz

  4. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

    • Tomáš Buroň (manažer obchodu)

      Děkujeme za hodnocení této hry. Věříme, že se Vám líbí. Jedná se spíše o takovou relaxační hru a navíc ji lze hrát i na xboxu. Stačí propojit microsoft účet a připojit se s ním na xboxu. Nicméně po grafické stránce je hra opravdu skvělá. Věříme, že se Vám zamlouvá.

      Přejeme spoustu hodin zábavy,
      tým TBgames.cz

  5. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

  6. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

  7. Jan (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

    Stačí se podívat na recenze různých herních webů, výborná hratelnost, grafika, velké množství herních možností…

  8. (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

    Skvělá hra, pro každého kdo má rád auta.

  9. Anonymní (ověřený vlastník)

    Ověřený vlastník hryOvěřený vlastník hry - Přečíst si odpověď na recenziExterní odkaz

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.