Treasure Hunter Simulator (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
51  s DPH

Okamžité odeslání
licence obratem v e-mailu

  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Hra „Treasure Hunter Simulator“ vám nabízí možnost prozkoumat historicky významná místa po celém světě a pomocí detektorů kovů objevovat minulost nalézáním zajímavých artefaktů a poznáváním jejich historického významu. S lokacemi rozesetými po celém světě budete potřebovat najít něco zajímavého a cenného ve vašich místních lesích, abyste získali prestiž a prostředky potřebné pro lepší vybavení a cestovní výdaje do exotických, vzdálených lokalit. Můžete se rozhodnout ponechat artefakty ve své sbírce nebo je prodat v aukci, abyste cestovali ještě dál nebo získali ještě lepší vybavení. Hra není hardcore simulátorem detektoru kovů, ale spíše mixem arkády a simulace. S jednoduchými mechanikami detektoru je hra příjemná nejen pro fanoušky žánru, ale i pro příležitostné hráče. Jednoduché, intuitivní herní prvky kombinované s krásnými krajinami poskytují opravdu příjemný zážitek.

  • Datum vydání hry: 6. prosince 2018