The Sinking City

71%
Hra ještě nebyla žádným hráčem ohodnocena. Buď první!
Po zakoupení obdržíte do 5 dnů náš dotazník na to, jak jste spokojení s hrou a naším obchodem. Pokud dotazník vyplníte, tak obdržíte slevový kód na další nákup

Skladem - do pár minut hraješ!
Klíč ti dorazí na email. Hru aktivuješ na EPIC STORE.



Co nabízí PC hra The Sinking City?

Jedná se o detektivní hru, která se inspirovala vesmírem mistra hororu H. P. Lovecrafta.. Tento mistr získal spoustu cen za svou sérií o Sherlocku Holmesovi. Ocitáte se v napůl zatopeném městě Oakmont.

  • Datum vydání: 27.06.2019

Elektronická distribuce hry The Sinking City je tou nejjednodušší cestou, jak hru získat a to i o víkendu. U sběratelských edicí chápeme existenci krabičky, jelikož dostanete spoustu zajímavých věcí, avšak u klasických verzí her je digitální distribuce ta nejlepší cesta.

Výhodou je nižší cena a u nás zároveň rychlejší reklamace, okamžité doručení PC hry The Sinking City, podpora i o víkendu. Pokud po zakoupení hru ohodnotíte (do 5 dnů dorazí dotazník), tak obdržíte slevový kód na další nákup.

Proč chceme hru The Sinking City ohodnotit? Chceme vybudovat nejen obchod, ale také objektivní recenze od hráčů pro hráče. Nejsme zapojeni do Heureka.cz, ale jen do Zbozi.cz, kde vidíte ověřené hodnocení TBgames.cz.

Popis hry The Sinking City

The Sinking City je dobrodružná detektivní hra zasazená do otevřeného světa inspirovaného vesmírem mistra hororu H. P. Lovecrafta. Hru vyvíjí studio Frogwares, které získalo spoustu cen za svou sérii o Sherlocku Holmesovi. Napůl zatopený Oakmont je v sevření nadpřirozených sil. Vy jste detektiv a musíte odhalit pravdu o tom, co posedlo toto město… a mysl jeho obyvatel.

Video

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

  • Tíživá atmosféra a příběh inspirovaný světem H. P. Lovecrafta.
  • Rozsáhlý otevřený svět, který můžete prozkoumat pěšky, na lodi či ve skafandru…
  • Vysoká znovu-hratelnost: díky otevřenému systému vyšetřování lze každý případ vyřešit hned několika způsoby a má různé možné konce podle toho, co budete dělat.
  • Arzenál zbraní z 20. let 20. století, který můžete použít v boji proti stvůrám z nočních můr.
  • Pečujte o své duševní zdraví a odhalte pravdu, která se skrývá za tímto šílenstvím.
Katalogové číslo: SINKCITY Kategorie: , , Vydavatel:

Další informace

Jazyk

Platforma

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Chtěl bych hru ohodnotit
Buďte první, kdo ohodnotí “The Sinking City”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné hry ke hře The Sinking City