The Settlers: New Allies (PC)

Aktivace hry na Ubisoft Connect
Doživotní záruka na funkčnost
  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Nová real-time strategie, která má za sebou celkem 30 let své existence se opět vrací na trh s novým vylepšeným bojovým systémem, hezkou grafikou a světem. Vyberte si ze tří unikátních frakcí, za kterou můžete hrát. Jde o Elari, Maru a Jorn. Každá z těchto frakcí disponuje unikátním vzhledem, herním stylem i příběhem. Aby toho nebylo málo, tak hra nabízí několik herních módů, kde si můžete zahrát online s ostatními hráči nebo lze hrát i proti umělé inteligenci. Zažijte tak příběhovou kampaň, kterou je potřeba dokončit. Pokud tedy znáte celou sérií The Settlers a hráli jste třeba i betu, která probíhala v roce 2022, tak určitě tento díl nesmí ve vaší knihovně chybět.

  • Datum vydání hry: 17. února 2023