Survivalist: Invisible Strain

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost

Nízký stav skladu
licence obratem v e-mailu

74  s DPH
Se zakoupením získáváte licenci, aktivační návody a technickou podporu od TBgames.cz.

Survivalist: Invisible Strain je otevřená hra zaměřená na budování komunity po kolapsu civilizace. Můžete naverbovat přeživší, kteří vás budou mít rádi, respektovat nebo se vás bát. Musíte je udržet v teple, nakrmit a vybudovat osadu, která je ochrání před zombie, lupiči a dalšími nebezpečími. Použijte tichý přístup, zbraně nebo slova k dosažení cílů. Hra nyní nabízí náhodně generovaný svět, s plánovaným příběhovým režimem. Všichni živí postavy ve světě mají jména a osobnostní rysy. Pamatuji si vaše činy, které ovlivňují jejich náladu a názor na vás. Mají své vlastní životy: klepou, jedí, spí, udržují se v teple, pracují a bojují. Někteří vám dají úkoly – na vás je, jak je splníte. Mohou být naverbováni, pokud vás dostatečně mají rádi, respektují nebo se bojí.

  • Datum vydání hry: 1. června 2020