Shining Resonance Refrain (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
119  s DPH

Nízký stav skladu

(5003 hodnotících zákazníků)
Česká technická podpora pro případ problémů (08:00 - 22:00 každý den). Reklamace za pár minut. Aktivační návody v e-mailu. Platby přes české platební brány.

Hrajte za Yumu Ilverna a zabraňte Impériu využívat sílu starověkých draků, včetně duše Zářícího Draka uvnitř vás. S pomocí přátel, uvědomte si svůj osud, zachraňte Astorii a uvolněte sílu, kterou jste vždy měli ukrytou. V původní hře, dříve vydané pouze v Japonsku, byla imperiální princezna Excella nepřehratelnou postavou, ale v novém „Refrain Mode“ ve hře Shining Resonance Refrain můžete přidat jak ji, tak Drakobijce Jinase jako členy party pro nový zážitek – ale pozor, nechte si to na druhý průchod hry, aby vám to nezkazilo překvapení! Jako bonus, všechny extra kosmetické předměty a vedlejší úkoly jsou zahrnuty v této remasterované verzi. Draci byli dlouho považováni za vyhynulé, a protože Yuma má schopnost proměnit se v Zářícího Draka, byl zajat Impériem. S pomocí Dragoneerů, Sonie, princezny Astorie, se Yuma snaží pomoci v boji proti dominanci Impéria nad jejich zemí. Bude Yuma, obvykle plachý, najít odvahu uvědomit si sílu, kterou má uvnitř?

  • Datum vydání hry: 10. července 2018