Minecraft

Důležité informace

Hodnocení serveru Metacritic: 93%
Hru aktivujete na: přímé stažení (aktivační návod zde)
Lokalizace: český jazyk
Doručení: emailem okamžitě po zaplacení
Neprošvihněte svou šanci! Každých 5 minut se cena aktualizuje!
691  s DPH

Skladem

Popis hry Minecraft

Kostičkovaný svět, ve kterém bojujete a stavíte. Jste neustále v pohybu. Celý herní svět je postaven z kostek. Podle odborníků hra rozvíjí kreativitu u dětí i dospělých. Je zde možnost hrát offline nebo v multiplayeru. Je tedy na vás, co si vyberete. První verze této hry byla k dispozici 17. května 2009. Doporučujeme si pak na internetu vyhledat servery, na které se ve hře napojíte. S ostatními hráči je zábava mnohem větší. Jako první, co máte ve hře, tak jsou pouze vaše ruce a omezené zásoby. Musíte těžit a získávat materiál, které následně použijete ke stavbě domu a jiných budov. Některé komodity jdou ale velmi těžko získat. Hrát můžete o přežití, kde je spousta nepřátel nebo kreativní mód, kde zase budujete nejkrásnější budovy. Obrovská módovací komunita. Lze hrát na Windows, Linux nebo macOS.

  • Datum vydání: 18. listopadu 2011
  • Jedná se o edici Java (původní klasika)

Další informace

Jazyk

,

45 recenzí Minecraft

5 hvězd
88%
4 hvězdy
11%
3 hvězdy
0%
2 hvězdy
0%
1 hvězda
0%
  1. Anonymní (ověřený vlastník)

    Verified reviewOvěřený zákazník - Zobrazit celou recenziExternal link

    mladého to baví…

  2. Anonymní (ověřený vlastník)

    Verified reviewOvěřený zákazník - Zobrazit celou recenziExternal link

  3. Anonymní (ověřený vlastník)

    Verified reviewOvěřený zákazník - Zobrazit celou recenziExternal link

  4. Eliška S. (ověřený vlastník)

    Verified reviewOvěřený zákazník - Zobrazit celou recenziExternal link

    Samotná instalace byla velmi snadná. O hře ale nic bližšího nevím, nebyla určena pro mě.

  5. Veronika Molitorisová (ověřený vlastník)

    Verified reviewOvěřený zákazník - Zobrazit celou recenziExternal link

    Hra splnila očekávání dětí.

    • Tomáš Buroň (store manager)

      To jsme rádi. I po tolika letech má hra stále co do sebe.

      Přejeme příjemnou zábavu,
      Tým TBgames.cz

Pouze přihlášení uživatelé, kteří zakoupili tento produkt, mohou přidat hodnocení.