Havendock (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
295  s DPH

Okamžité odeslání
licence obratem v e-mailu

  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Havendock je hra o správě zdrojů, ve které se snažíte přežít uprostřed moře a vybudovat prosperující město. Na loď lákáte osadníky a spravujete je, přičemž se snažíte uspokojit jejich potřeby. Havendock je koncipován jako hra pro jednoho hráče. Vytvořte si vlastní postavu. Tohle je teď váš život, zůstaňte pozitivní! Sbírejte zdroje z plovoucích trosek. Postavte zařízení, abyste se stali soběstačnými. Zařiďte si osadu podle svých představ a vlastního tempa. Přivítejte nové přeživší – spravujte úkoly a produkci, aby byli všichni spokojení a zdraví. Více osadníků znamená více potřeb, které je třeba uspokojit, ale nebojte se. Své nové kamarády naučíte pracovat a oni vám pomohou zautomatizovat věci, které vás baví méně. Ovládněte šílenou vědu – posuňte hranice moderního inženýrství a zdravého rozumu. Od základních zařízení, jako je destilátor vody nebo kávovar, až po roboty, kteří vám pomohou dále automatizovat práci, elektrárny, ponorku a dokonce… raketu.

  • Datum vydání hry: 20. dubna 2023