Ghost Exile (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Jde o kooperativní hororovou hru pro 1–4 hráče, kde budete lovit duchy a je potřeba zjistit o jakého ducha se jedná. Hra tedy hodně připomíná známou Phasmophobia. Abyste takového ducha dostali z budovy, tak musíte učinit rituál a tím pádem už nebude moci nikomu ublížit. Buďte však opatrní, protože jednoduché to opravdu mít nebudete, a právě i on vás může chytnout a zabít. Hru můžete hrát klidně sami nebo s kamarády, kde každý bude mít svou roli ve hře. Někdo bude hledat vodítka, někdo pokládat věci na sbírání důkazů a někdo bude sedět ve stanu a hlídat jednotlivé indikátory, které říkají, že je duch velmi blízko. Hra nabízí více jak 20 typů duchů, takže zjistit, kdo to může být, nebude příliš jednoduché, protože každý z nich má asi 10 nejrůznějších projevů. Na základě důkazů a vaší jistoty, že se jedná o daného ducha, tak provedete rituál.

  • Datum vydání hry: 7. ledna 2022