Garden Paws (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
154  s DPH

Okamžité odeslání
licence obratem v e-mailu

  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Jedná se o hru, která je vytvářená třemi lidmi. Do hry se však stále přidává nový obsah, takže se piluje k dokonalosti. Nyní máme k dispozici stovky hodin opravdové zábavy. Nicméně s dalším obsahem bude hra mít mnohem delší časový horizont dohrání. Pracujete s Frankem, na místní stavbě obchodu. Neustále rozšiřujete své území a budujete nové budovy. Avšak potřebujete k tomu peníze. Abyste peníze získali, tak musíte sbírat nejrůznější květiny a ty následně prodávat místnímu obyvatelstvu. Ve chvíli, kdy získáte semínka, tak je můžete vložit na farmu a následně se věnovat i dalším věcem, jako je vyrábění, rybaření, těžení a plnění úkolů. Vlastně budete v této peníze přelévat z jedné hromádky na druhou tak, abyste si něco vybudovali. K dispozici je hra pro více hráčů, takže můžete budovat až se 32 lidmi a najít si tak další herní kamarády. Své hrdiny také můžete upravovat a vybrat si z lišky, králíčka, medvěda, dráčka, kočky, ptáčka.

  • Datum vydání hry: 18. prosince 2018