Far Cry 5 (PC)

Aktivace hry na Ubisoft Connect
Doživotní záruka na funkčnost
329  s DPH

Nízký stav skladu
licence obratem v e-mailu

Nedoporučujeme vyčkávat. Aktualizace cen a skladových zásob probíhají každých 5 minut.
Zlatý certifikát
5 let zkušeností
vyřízení reklamace do pár minut
Okamžité doručení 24/7
licence, návody, podpora v e-mailu
za pár minut hrajete
Podpora od 8:00 do 22:00
odpovíme do pár minut
info@tbgames.cz
Kartou, okamžitým převodem
google pay, apple pay
odložená platba, QR platba

(5076 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Skvělá hra, která nabízí otevřený svět se spoustou možností se opět vrací zpět. Pátý díl parádní série vás zavede do státu Montana. Jedná se o fiktivní oblast v Hope Country. Kdysi se jednalo o velice klidné místo, ale bohužel se vše změnilo a díky fanatické skupince zavládlo naprosté peklo. Vy se o to musíte postarat, jak nejlépe umíte. Vaším cílem je tedy zatknout kultovního vůdce, který se jmenuje Joseph Seed. Ten se stará o to, že chytá lidi a snaží se je přimět, aby se k němu připojili. Hrát můžete sami nebo s kamarádem. Můžete tak společně prozkoumávat okolí a krýt si záda společně. Hra nabízí tři různé konce. Záleží na vašem rozhodování v průběhu celé hry.

  • Datum vydání: 27. března 2018