Fantasy General 2 (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
137  s DPH

Proč koupit PC hru u nás?

  • Licence během sekund v e-mailu.
  • Podpora. Stačí odepsat na e-mail.
  • Doživotní záruka. O hru nikdy nepříjdete.
  • Reklamace? Do pár minut hotovo!
  • Návody k aktivaci v každém e-mailu

Nízký stav skladu
licence obratem v e-mailu

Se zakoupením získáváte licenci, aktivační návody a technickou podporu od TBgames.cz.

Fantasy General II: Invasion je předělávka klasické strategické hry z 90. let! Armády opět sestavují bojové linie na válečně zničené zemi Keldonia a nová generace velitelů otestuje svou odvahu a taktiku proti sobě. Fantasy válečnictví se vrací! Věrná tradici původní hry, Fantasy General II je o tahových bitvách. Veďte více než 75 různých jedinečných jednotek, včetně mocných hrdinů. Zohledněte terén, zbraně a brnění, magické efekty, morálku a rovnováhu sil, vymyslete plán, provedete jej a porazte svého nepřítele, čímž si vytvoříte reputaci krutého válečného vůdce. Po každé bitvě musíte činit rozhodnutí a rozvíjet svou armádu. Mladé členy klanu je třeba trénovat a jakmile získají dostatek zkušeností, i nejzelenější rekruti se mohou stát šampiony. Ale pozor: draze vykoupená vítězství mohou být horší než porážka… když zkušené jednotky zahynou, ztrácí se i jejich pokrok a zkušenosti. Každá jednotka má své specifické schopnosti, zbraně a brnění a mohou být vybaveny magickými artefakty nalezenými v bitvě a vylepšeny zlatem a zdroji, které je třeba získat od nepřítele.

  • Datum vydání hry: 5. září 2019