Eville (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
111  s DPH

Nízký stav skladu
licence obratem v e-mailu

  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Mělo se jednat o mírumilovné městečko, kde se mají všichni rádi. No nebude tomu tak. Zraďte své kamarády, lžete a zvítězte. Jde o hru pro více hráčů, kde hodně záleží na sociální statusu. Jste ve vesnici, která má spoustu sériových vrahů. Někteří by mohli říct, že jste jedni z nich nebo byli? Přesvědčte ostatní o tom, že vy nejste žádný vraha zůstaňte při životě. Tato hra se inspirovala hrami jako jsou Warewolves. Jde o real-time hru s interakcemi, kde se musíte rozhodovat. Vžijte se do role vesničana nebo konspirátora a dělejte neplechu ve chvíli, kdy se nikdo nedívá. Ve hře je potřeba komunikovat s ostatními hráči a přesvědčit je, že nejste vrah. Použijte své unikátní schopnosti a získejte výhodu.

  • Datum vydání hry: 11. října 2022