Darkest Dungeon 2 (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
499  s DPH

Okamžité odeslání

(5003 hodnotících zákazníků)
Česká technická podpora pro případ problémů (08:00 - 22:00 každý den). Reklamace za pár minut. Aktivační návody v e-mailu. Platby přes české platební brány.

Darkest Dungeon II je temná a náročná roguelike hra, kde sestavujete družinu hrdinů a vydáváte se na poslední výpravu napříč prokletým světem, abyste odvrátili konec světa. Hra vás však postaví před mnohá nebezpečí, která mohou přijít zevnitř samotného týmu. Přelomový soubojový systém z prvního dílu byl vylepšen a zdokonalen, aby vám poskytl větší hloubku a rozhodnutí v této hře budou mít větší váhu. Každý hrdina má svůj tragický příběh, který lze odhalit prostřednictvím nových dovedností, specializací, předmětů a dalších vylepšení. Každá výprava vám přinese prostředky, které můžete použít na vylepšení pro další cesty. S každým krokem se hrdinové navzájem sbližují nebo si naopak lezou na nervy, což vede buď k potřebné bojové souhře nebo vzájemné dysfunkci. Držte jejich stres a interakce pod kontrolou, abyste udrželi tým pohromadě až do hořkého konce.

  • Datum vydání hry: 8. května 2023