Blind Fate: Edo no Yami (PC)

Aktivace hry na STEAMu
Doživotní záruka na funkčnost
55  s DPH

Nízký stav skladu
licence obratem v e-mailu

  • Doručení licence ihned (stačí pouze e-mail).
  • Platba kartou, okamžitým převodem nebo za 30 dnů (Twisto).
  • Technická podpora na info@tbgames.cz
  • Aktivační návody a pomoc při problémech.
  • Případné reklamace do pár minut vyřízeny.
  • Doživotní záruka na funkčnost.
  • Bezpečné, šifrované a e-maily neslouží k marketingu.
(5011 hodnotících zákazníků)
  1. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

    Jste lepší jak konrunce. Škoda že jsem vás nenašel spíš. Key4you mě už 2x okradli

  2. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  3. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

  4. Anonymní

    Ověřená recenzeOvěřená recenzeExterní odkaz

Objevte novou, temnou a stroji naplněnou éru Edo, ve které šógunát vládne Japonsku s pevnou, ale neúprosnou rukou – vaší. Ve hře „Maska Oni“ jste slepým válečníkem, který se musí naučit „cítit“ svět znovu prostřednictvím simulace okolního světa. Používejte různé senzory k detekci nepřátel a určení jejich slabých míst, abyste je mohli rychlostí blesku zničit. Avšak pozor, stará data vás mohou klamat lživými echy minulosti. I slepý, jste nezastavitelný.

  • Datum vydání hry: 15. září 2022