ARK: Survival Evolved Explorer’s Edition

Popis hry ARK: Survival Evolved Explorer's Edition (Steam klíč)

Ochočte si v této hře Ark Survival Evolved Explorer Edition svá zvířata, postarejte se sami o sebe a hlavně přežijte. Ocitáte se na obrovském území. Nejhlavnější sdělení je to, že hra obsahuje jak základní hru Ark Survival, tak i ARK: Survival Evolved Season Pass. Za nízkou cenu obdržíte obrovský balíček.

  • Datum vydání: 26. srpna 2019

Tento balíček obsahuje:

  • Ark: Survival Evolved (základní hra)
  • ARK: Survival Evolved Season Pass (DLC)

Zároveň tímto balíčkem ušetříte spoustu peněz a máte tak k dispozici až 900 hodin zábavy, což je opravdu hodně.

Ocitáte se na tajemném ostrově, kde musíte lovit, pěstovat plodiny, vyrábět předměty a zároveň přežít. Využívejte svých dovednostní a mazaností. Ochočte si pár dinosaurů a prvohorních zvířat žijících na ARKu. Spolupracuj se stovkami hráčů po celém světě.

Hra je v českém jazyce a to i titulky a zvukem. Prozkoumávejte obrovské území a objevujte nové technologie, které pak využijete. K dispozici je spousta zvířat, které si můžete ochočit a to celkem 50.

Musíte jíst a pít, abyste přežili, takže vyhledávejte maso, které mají vysoké nutriční hodnoty. Zajistěte si do obydlí dodávku vody. Vše co děláte, tak spotřebovává energií, takže ji musíte někde nabrat. Sbírejte oblečení, brnění a snažte se postarat sami o sebe.