Po zakoupení získáte aktivační kód / licenci, se kterou hru na této platformě aktivujete podle návodu a hru stáhnete. Licence je pak v e-mailu “Licence pro objednané hry” a kód najdete přímo uprostřed e-mailu pod názvem hry. Pokud vše máte, pokračujte tedy na “Aktivační návod“.

Rozcestník v návodu

Jak aktivovat hru na Origin? (Windows / Mac)

Nová aplikace EA Desktop App (Pouze Windows) – v budoucnu náhrada za Origin (hry Vám samozřejmě z Origin budou fungovat i zde)

Hra stále nejde aktivovat, spustit nebo nainstalovat. Pokud tomu tak je, kontaktujte nás.

  • Pokud máte problém s instalací a spuštěním hry, tak nám napište na info@tbgames.cz (odpovíme většinou do 5 minut) a pokusíme se poradit. Na e-mail prosím pošlete DxDiag viz. zde
  • Pokud bude problém v důsledku slabého PC a došlo k aktivaci, tak doporučujeme GeForce NOW.
  • Pokud píše ORIGIN aplikace “Download failed”, tak prosím nainstalujte novou aplikaci EA App viz. návod níže.

Aktivační návod

Pokud jste registrovaní ve službě Origin, tak můžete přeskočit na 2. krok.

0. krok – stažení a instalace aplikace

Klikněte na obrázek výše a stáhne se Vám klient Origin pro Windows (Pokud máte MAC, stahujte z odkazu níže v červeném poli). Nainstalujte ho a spusťte. Instalaci máme přeloženou v dalších krocích.

Pokud máte MAC, a ne Windows tak aplikaci stáhněte přes tento odkaz.

0.1 krok – Instalace aplikace

Pokračujte podle fotek viz. výše, pokud nerozumíte anglicky. Je to jen klikání na oranžové tlačítka.

1. krok – Registrace

V horní části klikněte na “Create and Account” viz. šipka.

1.1 krok – Registrace

Vyplňte příslušné údaje viz. obrázek. Přeložili jsme pro Vás jednotlivé části. Stačí si obrázek rozkliknout.

1.2 krok – Registrace

Poté si EA ověří, jestli email, který jste zadali, tak existuje. Na Váš email dorazí verifikační kód a dorazí od EA (hledejte ve spamu, hromadné poště) bude to mít název “verification code” a ten kód pak přepište do aplikace, kde jste k tomu byli vyzváni viz. foto výše.

2. krok – Přihlášení

Úspěšně jste se registrovali a nyní se jen přihlásíte. Jste v záložce “sign in” a vidíte to co je na obrázku. Vložte email, heslo a klikněte na oranžové tlačítko “sign in”

3. krok – Aktivace hry

Nyní v horní levé části klikněte na “origin” a následně v roletce vyberte “redeem product code“. Otevře se tabulka, kde zadáte klíč a dáte next, pak zase next a mělo by to být hotové.

4. krok – instalace

Hru spustíte z knihovny v aplikaci Origin (v menu na levé straně je “my game library“), kde dáte instalovat hru (většinou oranžové tlačítko) – klikněte na hru ve své knihovně a objeví se možnost instalace. Pokud jste hru nyní aktivovali, tak se už pravděpodobně automaticky stahuje. (vidíte dole vlevo)


The Sims 3 DLC aktivace

U balíčku ke hrám The Sims 3 je nyní odlišná aktivace. Prosím klikněte zde: https://store.thesims3.com/myAccount.html.

Pokud jste přihlášení v Origin, tak se hned objeví váš profil a pokračujete pro zadání kódu.

  1. V opačném případě se musíte ještě registrovat se svým Origin účtem, pod kterým se před touto obrazovkou přihlásíte.

Pokud máte balíček, kód je kratší a má 16 znaků

Poté se Vám objeví stránka “My Store Account”, kde kliknutím na Redeem a Code kód vložíte pro aktivaci balíčku / bonusu

V případě, že máte balíček věcí jako je The Sims 3 – Žhavý večer, tak následně běžte zde: https://store.thesims3.com/purchaseHistory.html a balíček je potřeba stáhnout. Jakmile dáte “download”, tak se spustí launcher The Sims 3 a balíček se stáhne a nainstaluje.

Pokud máte DLC, kód je delší a má 20 znaků

Běžte zde: https://www.thesims3.com/registeragame.html nebo viz. obrázek (my page -> my account -> register a game)

Pokud vše proběhlo v pořádku, tak DLC nebo balíček do The Sims 3 máte aktivní

Následně běžte do aplikace Origin a spusťte hru The Sims 3. Objeví se Vám klasický Game Launcher viz.foto níže, kde vlevo pod záložkou “Welcome” je “Expansions and Stuff”. Zde vyberte DLC k instalace (ty co jste aktivovali) a je to. Viz. fotografie.

Origin – chyby a řešení

  • MSVCP140.DLL missing – tento problém se vyskytuje, když máte ve Windowsu poškozený soubor VC C++. Pravděpodobně špatnou aktualizací Windows. Stáhněte si oba tyto soubory VC Redistx64 a VC Redistx86 a nainstalujte je. Pak zkuste instalaci Origin znovu. (Soubory jsou poskytnuty přímo z Microsoftu)
  • DOWNLOAD FAILED – prosím nainstalujte novou aplikaci EA App (funguje pouze pro Windows).

Nová aplikace EA Desktop App (pouze Windows)

Pokud z nějakého důvodu nechcete Origin (prozatím doporučujeme), tak můžete přejít na novou EA aplikaci. Na tu přejděte také, pokud vám některá hra nejde stáhnout a vypisuje DOWNLOAD FAILED.

0. Stažení aplikace

Nová aplikace, která nahrazuje ORIGIN. Klikněte na obrázek výše a stáhněte aplikaci, spusťte soubor a dejte “lets go”. Vše se následně nainstaluje.

1. Registrace / Přihlášení

Pokud registraci na EA či v Origin máte, tak pokračujte na bod 3. a dále v tomto návodu.

Pokud již máte účet u ORIGIN, stačí se přihlásit viz. výše. Pokud nemáte účet, musíte dát “Create Account”. A postupovat dalšími kroky.

2. Registrace

Jednoduše vyberte národnost, zvolte datum narození a dejte “next”.

2. Registrace

Následně se dostanete sem a zadáte e-mailovou adresu, EA ID (vaše přezdívka musí být unikátní 4 – 16 znaků), heslo (velké a malé písmeno + číslice) -> dejte “next”.

2. Registrace

Musíte odsouhlasit podmínky viz. šipka a pak dáte “create account”.

2. Registrace

Zadáte ověřovací kód, který vám přišel na zadaný e-mail. Má předmět “Your security code”.

3. Moje hry v aplikaci

Do aplikace jste se již přihlásili a vidíte hlavní stranu. Vlevo je “My Collection”. Klikněte zde a otevře se vám viz. další screenshot.

4. Aplikace licence

Od nás vložte licenci po kliknutí na “redeem code”, kde se otevře okno, kam licenci vložíte a odkliknete ho. Hra se poté objeví v “My Collection”.

4. Zobrazení hry a stažení

Jakmile hru máte v “My Collection”. Klikněte na ní a objeví se obrázek viz. výše a dejte “download”.

5. Změna jazyka začátek stahování a následné hraní hry

Po kliknutí se objeví tabulka, kde si zvolíte jazyk hry “change” a následně vyberete “czech” (pokud hra v češtině má být) a dáte “back”. Následně dáte “next” a začne se hra stahovat. Poté jak se stáhne dáte jenom “play” a hrajete.


The Sims 4 – nelze spustit a řešení

Důvod, proč máte chybu níže? Jde o nedostatečně výkonné PC, pro tuto hru. Do budoucna to znamená, že nebudete moci hrát DLC do hry The Sims 4, které vyšly po listopadu 2019 včetně. Firma EA v té době změnila požadavky pro tato DLC.

Pokud Vám to píše chybu viz. obrázek vlevo, tak stačí v programu Origin -> do vyhledávání (vlevo ve sloupci) a napsat zde The Sims 4 Legacy Edition -> následně klikněte na tlačítko add to library nebo download a počkejte, než se hra stáhne.