Reklamace

O postupu vyřízení Vás budeme informovat. Věříme, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti a to podle zákona § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Jak dlouho bude vyřízení reklamace trvat?

Situace:Ve formuláři chybí požadované / správné fotografieVe formuláři jsou požadované / správné fotografie
Doba vyřízení:Vyřízení do 24 – 48 hodinVyřízení do pár minut
Jaký bude postup?Budeme Vás kontaktovat pro doplnění fotografií nebo klíč projde důkladnou kontrolou (v případě pochybností) -> budete o tom informováni. Rychlost vyřízení závisí na Vaší spolupráci.Kontaktujeme Vás, že klíč nahrazujeme a následně v dalším emailu pošleme náhradní klíč.

Pokud Vám na email nedorazilo nic o přijetí reklamace, tak jste ve formuláři vyplnili něco špatně. Formulář vždy červeně označí co chybí vyplnit a pokud je vše správně, tak napíše, že byl formulář odeslán a formulář zmizí! Pokud nezmizí, tak jste něco zapomněli vyplnit a bude to červeně označeno.

Jakou hru chcete reklamovat? Napište její jméno.
Zadejte prosím číslo objednávky, je to číslo v emailu za značkou #
Email pod kterým jste u nás nakoupili
Kdy jste hru zakoupili?
Zkontrolujte si ještě prosím znovu platformu, kde hru aktivujete. Podívejte se na produktovou část hry v našem obchodě. Vedle hlavní fotografie je platforma, kde máte hru aktivovat i návod k tomu! Pokud ani na této platformě nejde hra aktivovat, tak pokračujte dále.
Kód může být podrobně přezkoumán jestli nebyl z Vaší strany aktivován. Pokud zjístíme, že ano, tak Vám bude zablokován přístup k dalším nákupům. S odesláním formuláře s těmito kroky souhlasíte. Licenční číslo pak můžeme prověřit ze strany jednotlivých platforem, které nám veškeré informace sdělí.

Nyní prosím nahrajte fotografie

Drop your file here or click here to upload
Screenshot knihovny her a to takto -> nahoře v aplikaci STEAM klikněte na vaše jméno (je to hned vedle obálky) a dejte detaily účtu a následně klikněte na zobrazit licence a produkty aktivované klíčem. Tato fotografie je důležitá.
Drop your file here or click here to upload
Tuto fotku pořiďte ve chvíli, když v Originu vložíte klíč a dáte “next” nebo “redeem”. Zobrazí se tabulka, kde je vaše hra, email. Tato fotografie je důležitá.
Drop your file here or click here to upload
Fotka, kterou Vám platforma píše poté, co klíč vložíte. Prosíme, dělejte fotku jako celou obrazovku viz. jak udělat screenshot.
Drop your file here or click here to upload
Fotka knihovny her ve vašem účtu. Prosíme, dělejte fotku jako celou obrazovku viz. jak udělat screenshot.

Jak udělat snímek obrazovky / screenshot?

  • 1. Na klávesnici zmáčkněte tlačítko “print screen” nebo “prtscr”. Naleznete ho většinou nad tlačítkem “delete”.
  • 2. Následně otevřete malování: start -> příslušenství -> malování
  • 3. Dejte pravým tlačítkem myší a klikněte vložit
  • 4. Soubor uložte s příponou .jpg nebo .png
  • 5. Takto udělejte všechny fotografie, které potřebujeme a vložte je vlevo do do jednotlivých míst pro vložení fotek.
  • Prosíme dělejte fotografie nejlépe jako snímek obrazovky podle tohoto návodu i s datem a časem v dolním pravém rohu. Urychlíte tak veškerou reklamaci. My Vám pak klíč můžeme vyměnit okamžitě a nečekáme na dodavatele