Reklamační formulář

  • Doba vyřízení reklamace: 24 – 48 hodin v pracovní dny
  • Prosíme o trpělivost a hlavně se prosím zdržte nadávek
  • Nic na světě není 100% a bohužel každý je omylný
  • V prvé řadě klíč nahrazujeme. Podle zákoníku má zákazník právo na odstoupení smlouvy a vrácení peněz po třech po sobě jdoucích reklamacích stejné závady. Pokud dodavatel uzná vrácení peněz i tuto možnost vám nabídneme a to i v případě, že nesplňujete podmínku třech stejných chyb.
  • § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník kde se píše o možnosti odstoupení od smlouvy, ale zároveň se dodává: je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady (což, jako prvně děláme).
  • Respektujte prosím zákony České republiky. Vše se snažíme vyřídit nad zákonnou povinnost a nic zbytečně neprodlužujeme.

V případě duplicitního klíče máme také právo na ověření, jestli klíč nebyl z vaší strany aktivován a nedožadujete se dalšího druhého klíče třeba pro “kamaráda” (ano i to se děje) – důvod reklamace 24 – 48 hodin v pracovní dny.

Povětšinou když se jedná o invalidní, tak ho vkládáte do špatné platformy. Prosím prověřte ještě jednou na naší stránce u hry, kde jste dali “vložit do košíku”, na kterou platformu hra je a v ní vložte klíč. Uvidíte tuto informaci pod tlačítkem “přidat do košíku”. Pokud ani to nefunguje, vyplňte formulář níže. – invalidní klíč většinou okamžitě vyměníme.

O postupu vyřízení Vás budeme informovat. Věříme, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti a to podle zákona § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele – kde se píše, že podnikatel musí rozhodnout o reklamaci ihned ve složitějších případech do tří dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. My garantujeme, že do 48 hodin v pracovních dnech budete vědět výsledek dané reklamace.

Prosím pošlete nám samostatně FOTOGRAFIÍ CHYBY i se spodní lištou datem a časem, CO VÁM HERNÍ PLATFORMA PÍŠE a to na reklamace@tbgames.cz a zároveň vyplňte formulář níže.

Jakou hru chcete reklamovat. Jedná se zájmena o použité klíče / duplicitní, které nejdou aktivovat. V ostatních případech se nejdříve informujte na podpoře a to zájmena, když klíč je invalidní (je možné, že klíč vkládáte na špatnou herní platformu). Podívejte se na produktovou část hry na e-shopu, kde klíč aktivovat.
Email pod kterým jste u nás nakoupili
Kdy jste hru zakoupili?
Vyberte z možností, co vám platforma pro aktivaci píše. Případně dejte, že není jisté, co to může být a pošlete nám snímek obrazovky, který je vyžadován. Odešlete tedy formulář a zvlášť nám na email pošlete fotku dané chyby.
Screenshot chyby nám pošlete samostatně na naší adresu reklamace@tbgames.cz