• Doba vyřízení reklamace: 24 – 48 hodin v pracovní dny. Může být i dříve, pokud dodáte vše, co ve formuláři požadujeme. V rámci hodin i mimo pracovní dny.
  • Dole na stránce vyplňte reklamační formulář.
  • Prosíme o trpělivost a hlavně se prosím zdržte nadávek
  • Nic na světě není 100% a bohužel každý je omylný
  • V prvé řadě klíč nahrazujeme. Podle zákoníku má zákazník právo na odstoupení smlouvy a vrácení peněz po třech po sobě jdoucích reklamacích stejné závady. Pokud dodavatel uzná vrácení peněz i tuto možnost vám nabídneme a to i v případě, že nesplňujete podmínku třech stejných chyb.
  • § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník kde se píše o možnosti odstoupení od smlouvy, ale zároveň se dodává: je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady (což, jako prvně děláme).
  • Respektujte prosím zákony České republiky. Vše se snažíme vyřídit nad zákonnou povinnost a nic zbytečně neprodlužujeme.

V případě duplicitního klíče máme také právo na ověření, jestli klíč nebyl z vaší strany aktivován a nedožadujete se dalšího druhého klíče třeba pro “kamaráda” (bohužel i to se děje).

Povětšinou když se jedná o invalidní, tak ho vkládáte do špatné platformy. Prosím prověřte, jestli nevkládáte klíč do špatné platformu. U hry na našem obchodě vpravo od hlavní fotky vidíte: platformu, kde hru aktivujete a vedle toho je lokalizace hry.

O postupu vyřízení Vás budeme informovat. Věříme, že vše bude vyřešeno k vaší spokojenosti a to podle zákona § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele – kde se píše, že podnikatel musí rozhodnout o reklamaci ihned ve složitějších případech do tří dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. My garantujeme, že do 48 hodin v pracovních dnech budete vědět výsledek dané reklamace. I dříve, pokud nám dodáte veškeré informace, které požadujeme ve formuláři.

Zároveň Vás informujeme, že vše projde důkladnou kontrolou, protože se stává, že uživatel si hru aktivuje na jiném účtu a pak to zkouší na jiném účtu znovu a dožaduje se nového kódu. Chceme tímto upozornit, že se na všechno příjde. Pokud na něco takového příjdeme, tak uživatel skončí na černé listině obchodu. Bude mu znemožněno objednávat.

Reklamační formulář

Jakou hru chcete reklamovat. Jedná se zájmena o použité klíče / duplicitní, které nejdou aktivovat. V ostatních případech se nejdříve informujte na podpoře a to zájmena, když klíč je invalidní (je možné, že klíč vkládáte na špatnou herní platformu). Podívejte se na produktovou část hry na e-shopu, kde klíč aktivovat.
Zadejte prosím číslo objednávky, je to číslo v emailu za značkou #
Email pod kterým jste u nás nakoupili
Kdy jste hru zakoupili?
Vyberte z možností, co vám platforma pro aktivaci píše. Případně dejte, že není jisté, co to může být a pošlete nám snímek obrazovky, který je vyžadován.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Prosím odešlete fotografie chyby, kde je i název vašeho účtu i knihovnu her s názvem vašeho účtu. Čím více informací pošlete, tím rychleji problém vyřešíme, třeba obratem.
Prosíme o souhlas s těmito kroky. Potřebujeme, aby na fotce bylo k vidění chyba klíče, název vašeho účtu a i knihovnu her, abychom měli jistotu, že jste hru neaktivovali.