Reklamace licenčního čísla

Omlouváme se, že se něco nepovedlo. Určitě se budeme snažit reklamaci vyřešit, co nejrychleji to bude možné! Prosíme o vyplnění formuláře níže, ať na tom můžeme začít pracovat. Někdy je reklamace vyřízená do pár minut, někdy to bohužel trvá déle.

O přijetí reklamace jste informováni emailem. Pokud jste reklamaci odeslali, tak na email obratem dorazí potvrzení. Pokud nic neobdržíte, napište nám na [email protected].


Kontaktujte podporu [email protected] a popište problém do e-mailu. V takové situaci je problém ve vašem PC. Slabé PC, nebo cokoliv špatného (neaktualizované drivery, chybějící knihovny, neaktualizovaný Windows, poškozené soubory Windowsu)

Jakou hru chcete reklamovat? Napište její jméno.
Zadejte prosím číslo objednávky, je to číslo v emailu za značkou #
Jde o účet na dané platformě. E-mail, přes který se do platformy přihlašujete (STEAM, EA App, Origin, Epic, GOG atd.)
E-mail pod kterým jste u nás nakoupili. Na tento e-mail vám budeme i odepisovat.
Kdy jste hru zakoupili?
Nepokračujte dále a kontaktujte podporu hry (STEAM, EA, Epic Games, GOG) nebo [email protected]. Podívejte se do své knihovny her a pokuste se hru stáhnout znovu. V licenci není problém. Pokud jste hru aktivovali, tak je chyba na platformě, se kterou musíte komunikovat přímo jako majitel účtu.
Zkontrolujte si ještě prosím znovu platformu, kde hru aktivujete. Podívejte se na produktovou část hry v našem obchodě. Vedle hlavní fotografie je platforma, kde máte hru aktivovat i návod k tomu! Pokud ani na této platformě nejde hra aktivovat, tak pokračujte dále.
Kód může být podrobně přezkoumán jestli nebyl z Vaší strany aktivován. S odesláním formuláře s těmito kroky souhlasíte. Licenční číslo pak můžeme prověřit ze strany jednotlivých platforem, které nám veškeré informace sdělí. Poskytněte prosím fotografie viz. níže a fotku udělejte zkratkou win + prtsc podle informací v oranžovém poli. Urychlíte tak reklamaci.
Hru aktivujte, i když vám ukazuje jinou. Pokud jde o The Sims 3, tak zde je většinou bundle a zobrazuje se jen špatně, avšak jde o správnou hru. Vždy hru aktivujte ať je jakákoliv. Pokud se aktivuje nesprávná, tak hru lze i tak vyměnit za správnou.
!!! FOTKU DĚLEJTE KLÁVESOVOU ZKRATKOU: Pamatujte si klávesovou zkratku Win ikona (vedle levého altu) + PrtScn (vedle scroll lock). Takový screenshot naleznete v dokumenty -> obrázky -> snímky obrazovky.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Je potřeba screen celé obrazovky viz. postup výše WIN tlačítko vedle alt + prtsc vedle scroll lock na klávesnici. Foto naleznete pak v dokumentech -> obrázky -> screeny obrazovky. Urychlíte tak proces reklamace.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Kde tohle najdu? Nahoře v aplikaci STEAM klikněte na vaše jméno (je to hned vedle obálky) a dejte detaily účtu a následně klikněte na zobrazit licence a produkty aktivované klíčem. Je potřeba screen celé obrazovky viz. postup výše WIN tlačítko vedle alt + prtsc vedle scroll lock na klávesnici. Foto naleznete pak v dokumentech -> obrázky -> screeny obrazovky. Urychlíte tak proces reklamace.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Je potřeba screen celé obrazovky viz. postup výše WIN tlačítko vedle alt + prtsc vedle scroll lock na klávesnici. Foto naleznete pak v dokumentech -> obrázky -> screeny obrazovky. Urychlíte tak proces reklamace.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Je potřeba screen celé obrazovky viz. postup výše WIN tlačítko vedle alt + prtsc vedle scroll lock na klávesnici. Foto naleznete pak v dokumentech -> obrázky -> screeny obrazovky. Urychlíte tak proces reklamace.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 3 files.
Většinou se jedna o záložky „Hry“, „Moje knihovna her“, „My Game Library“. Je potřeba screen celé obrazovky viz. postup výše WIN tlačítko vedle alt + prtsc vedle scroll lock na klávesnici. Foto naleznete pak v dokumentech -> obrázky -> screeny obrazovky. Urychlíte tak proces reklamace.

Tímto souhlasíte s vyplněným formulářem „tak jak je“ a následně s údaji, které jsou uvedené. V případě, že se prokáže nepravdivost těchto údajů, tak zákazník bude nést plnou zodpovědnost za uvedení obchodu v omyl. Zároveň potvrzujete, že budete nadále spolupracovat s obchodem ohledně řešení problému a poskytnete obchodu veškerou součinnost, která je po vás vyžadovaná.
Ujišťujeme Vás, že vše je pouze pro vyřešení problému a zjištění aktivace klíče či případně, jestli je klíč správný. Fotografie k ničemu jinému nejsou. Proto je potřeba, aby byly dodány fotografie viz. výše, jako jsou hry v knihovně nebo postup aktivace licence.
Mockrát děkujeme za vyplněný formulář. Snad na nás nezanevřete. Opravdu se snažíme, aby bylo vše v pořádku, ale bohužel se někdy nezadaří, a to jak technicky, tak i lidsky při vkládání licenčních čísel do databáze pro odeslání. Za to se strašně omlouváme.