Návody pro aktivaci her

Hry se aktivují na různých platformách. Proto se prosím dívejte, kde se hra musí aktivovat.

Informace o tom, kde hru aktivujete, naleznete pod tlačítkem “Vložit do košíku” u hry, kterou jste zakoupili na našem webu. Je zde informace o skladové dostupnosti a pak je, kde hru aktivujete s odkazem na návod (klikněte na zvýrazněné slovo na konci věty “Hru aktivuješ na” a dostanete se na přímo určený návod).

Můžete tedy přejít na návod z produktové části hry (napište na hl.stránce tbgames.cz do vyhledávání název vaší zakoupené hry a otevřete ji) na našem webu.

Aktivujte na platformě, která se objevuje zde
Aktivujte na platformě, která se objevuje zde

Můžete také přejít na návod viz. níže – pokud už víte, kde se hra aktivuje podle fotografie výše.

Na obrázku výše, kde jsou červené šipky ukazujeme, kde je informace o tom, kde se hra aktivuje. Podle toho pak musíte vybrat návod viz. níže.

Případně u své koupené hry na našem webu klikněte na “Klíč ti dorazí na email. “Hru aktivuješ na…” – poslední slovo v této větě je daná platforma pro aktivaci.

Problémy, které již nesouvisí s aktivací hry

U STEAM je častá chyba ta, že vám platforma píše, že danou hru hrajete, ale již není dávno spuštěna. Hru nelze ukončit a museli byste restartovat PC. Nicméně ani to nemusí pomoci.

Vypněte STEAM a poté zamiřte do program files (x86) – > Steam. Je zde složka appcache (jsou to pouhé vyrovnávací soubory dané hry). Teoreticky ji můžete odstranit avšak zvolte bezpečnější variantu a přejmenujte složku appcache na appcache.bak a znovu spusťte STEAM a uvidíte, že hra je již vypnutá a hru můžete hrát.

Restartujte PC alespoň 1x týdně

Nezapomínejte, že pokud třeba PC vypínáte na večer a máte Windows 10, tak se Windows 10 nevypíná, ale pouze se uspí, aby mohl rychle naběhnout. Proto doporučujeme 1x týdně provést manuální restart systému, ať se pročistí.

Celou dobu si systém ukládá nejrůznější data. Pokud se něco pokazí, tak on i nadále s těmito daty pracuje, i když jsou již špatně vytvořené ve vyrovnávací paměti.

Hry můžete aktivovat na jednom účtu

Hru lze aktivovat pouze na jednom účtu ať STEAMU, uPlay atd. Nelze aktivovat hru na jiném vašem účtu. Pokud se hra aktivuje, tak je navždy ve vašem účtu i v případě, že ji odinstalujete, tak zůstane ve vaší knihovně her.

Pokud se budete snažit aktivovat hru na dalším účtu, tak vám platforma napíše, že je klíč v systému duplicitní a že již někdo má klíč aktivní.

Reklamace

Jedná se o chybu většinou duplicitního / použitého klíče. Povětšinou když se jedná o invalidní, tak ho vkládáte do špatné platformy. Prosím prověřte ještě jednou na naší stránce u hry, kde jste dali “vložit do košíku”, na kterou platformu hra je a v ní vložte klíč. Uvidíte tuto informaci pod tlačítkem “přidat do košíku”. Pokud ani to nefunguje, vyplňte formulář níže. Bohužel jsme jenom lidi a můžou se stát případy, kdy vám je poslán špatný klíč a to ať invalidní (nesedí čísla) nebo použitý (již dodavatel někomu poslal stejné číslo a neuvědomil si to).

Pokud výše zmíněný postup s kontrolou platformy (na prvním obrázku), kde máte klíč vkládat nefunguje, tak vyplňte reklamační formulář.