Návody pro aktivaci her

Hry se aktivují na různých platformách. Proto se prosím dívejte, kde se hra musí aktivovat. Některé hry na STEAMu nejsou a jsou na jiných platformách. Podívejte se do produktové části zakoupené hry v obchodě a najdete tam, jestli se hra aktivuje na: STEAMu, ORIGIN, uPLAY, EPIC STORE a další viz. obrázek níže. Poté si níže vyberte návod pro konkrétní platformu.

Vyberte platformu, kde se má hra aktivovat. Info naleznete na produktové stránce hry na naší stránce pod “vložit do košíku”.

Aktivujte na platformě, která se objevuje zde
Aktivujte na platformě, která se objevuje zde

Vyberte návod podle platformy kam ukazují červené šipky výše (u vaší hry na naší stránce)

Problémy, které již nesouvisí s aktivací hry

U STEAM je častá chyba ta, že vám platforma píše, že danou hru hrajete, ale již není dávno spuštěna. Hru nelze ukončit a museli byste restartovat PC. Nicméně ani to nemusí pomoci.

Vypněte STEAM a poté zamiřte do program files (x86) – > Steam. Je zde složka appcache (jsou to pouhé vyrovnávací soubory dané hry). Teoreticky ji můžete odstranit avšak zvolte bezpečnější variantu a přejmenujte složku appcache na appcache.bak a znovu spusťte STEAM a uvidíte, že hra je již vypnutá a hru můžete hrát.

Restartujte PC alespoň 1x týdně

Nezapomínejte, že pokud třeba PC vypínáte na večer a máte Windows 10, tak se Windows 10 nevypíná, ale pouze se uspí, aby mohl rychle naběhnout. Proto doporučujeme 1x týdně provést manuální restart systému, ať se pročistí.

Celou dobu si systém ukládá nejrůznější data. Pokud se něco pokazí, tak on i nadále s těmito daty pracuje, i když jsou již špatně vytvořené ve vyrovnávací paměti.

Hry můžete aktivovat na jednom účtu

Hru lze aktivovat pouze na jednom účtu ať STEAMU, uPlay atd. Nelze aktivovat hru na jiném vašem účtu. Pokud se hra aktivuje, tak je navždy ve vašem účtu i v případě, že ji odinstalujete, tak zůstane ve vaší knihovně her.

Pokud se budete snažit aktivovat hru na dalším účtu, tak vám platforma napíše, že je klíč v systému duplicitní a že již někdo má klíč aktivní.

Reklamace

Jedná se o chybu většinou duplicitního / použitého klíče. Povětšinou když se jedná o invalidní, tak ho vkládáte do špatné platformy. Prosím prověřte ještě jednou na naší stránce u hry, kde jste dali “vložit do košíku”, na kterou platformu hra je a v ní vložte klíč. Uvidíte tuto informaci pod tlačítkem “přidat do košíku”. Pokud ani to nefunguje, vyplňte formulář níže. Bohužel jsme jenom lidi a můžou se stát případy, kdy vám je poslán špatný klíč a to ať invalidní (nesedí čísla) nebo použitý (již dodavatel někomu poslal stejné číslo a neuvědomil si to).

Pokud výše zmíněný postup s kontrolou platformy (na prvním obrázku), kde máte klíč vkládat nefunguje, tak vyplňte reklamační formulář.