Resident Evil 2 Remake s Ciri ze Zaklínače 3

Zahrajte si v Resident Evil 2 remake za Ciri ze Zaklínače [NÁVOD]

V Resident Evil 2 Remake si můžete zahrát za několik postav z jiných her. Existují na to různé módy. Tento mód je tentokrát od Wiwilz a nahrazuje Claire. Namísto klasického nože máte u sebe meč.

K tomu, abyste tento mód mohli do hry aplikovat, tak potřebujete fluffy manažera. Nicméně narazíte na problematické animace tváře, které jsou stále v řešení.

Pokud si tedy chcete zahrát za Ciri ze Zaklínače 3, tak tady mód můžete stáhnout. Pokud jste hru Resident Evil 2 Remake nehráli, tak vám ho doporučujeme, protože hra patří mezi TOP hry minulého roku a tento rok se můžeme dočkat Resident Evil 3 Remake.

Jak na instalaci módu?

  • Extrahujte mód manažer kdekoliv budete chtít.
  • Pusťte manažera a před instalací módu udělejte prověření integrity souborů. Uděláte to pravým kliknutím na hru ve STEAMu a vlastnosti hry. Následně v horní části jsou místní soubory a pak ověření integrity.
  • Až to budete mít, zkopírujte mód se Ciri Zaklínač 3 do [cesty, kde jste mód manažera zkopírovali]\Games\RE2R\Mods.
  • Spusťte mód manažera znovu a klikněte na “Manage Mods”. Následně stačí kliknout na instalaci módu, který jste si nahráli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *